Cristoffer Cedergren
Medlem
Klagade på servicen på LH A380 till Singapore och fick 7000 miles i kompensation plus att dom betalade tillbaka vad jag hade betalat för min sätesreservation.
Hvilken klasse og hvilke problemer?Klagade på servicen på LH A380 till Singapore och fick 7000 miles i kompensation plus att dom betalade tillbaka vad jag hade betalat för min sätesreservation.
Recension: När Lufthansa är som sämst? - BusinessClass.seHvilken klasse og hvilke problemer?
Ja jag recenserade economy eftersom att dom nedgraderade mig? Och det var inte så som det ska vara.Recensionen verkar inte 100% objektivt imho.
Du skrev "Små och tröga skärmar med litet utbud"
Vad förväntar du dig när du sitter i coach kabinen?!
Tycker att LH har varit ganska snäll åt dig eftersom du fick pengar tillbaka och 7000 poäng.
Jag kan hålla med @Traveller att Lufthansa Business lämnar en hel del önska. Personligen tycker jag att nya affärsklass är en ganska dålig produkt överlag.
Mat och dryck upplever jag som "hit or miss" på alla bolag, och kanske inte Lufthansa sämre än någon annan. Men jag väljer bort Lufthansa affärsklass numera och flyger hellre Swiss om det finns.
Maten i First är inte god, caviar undantaget, om du frågar mig.Är det lika illa eller kan det också vara "hit or miss" när man resa First?
Jag menar servicen och mat ombord?
Är det lika illa eller kan det också vara "hit or miss" när man resa First?
Jag menar servicen och mat ombord?