Är det fullt så är det fullt. Finns bara ströplatser kvar så är det inte då mycket att göra åt det.Ja, det kan jag hålla med om. Konstigt att sprida ut samma bokning :/
Är det fullt så är det fullt. Finns bara ströplatser kvar så är det inte då mycket att göra åt det.Ja, det kan jag hålla med om. Konstigt att sprida ut samma bokning :/
Det var en väldigt sen bokning och då kan economy vara fullt och man blir placerad i economy extra. Finns det bara ströplatser så har man inte rätt till någon uppgradering gratis till economy extra.Min gissning nu är att det enbart nu finns platser på United Economy Plus, så när du försöker och välja plats för er båda så vill United ha pengar för detta?
Om det är fallet, håller jag nog med majoriteten att det är svårt att klandra Lufthansa för en (frivillig) extratjänst som United säljer. Det som däremot är grundproblemet i mitt tycke är att Lufthansa borde valt platser åt er vid bokningen tillsammans i "gratiszonen".
Min gissning nu är att det enbart nu finns platser på United Economy Plus, så när du försöker och välja plats för er båda så vill United ha pengar för detta?
Om det är fallet, håller jag nog med majoriteten att det är svårt att klandra Lufthansa för en (frivillig) extratjänst som United säljer. Det som däremot är grundproblemet i mitt tycke är att Lufthansa borde valt platser åt er vid bokningen tillsammans i "gratiszonen".
Fel tråd kanske men @Traveller det hade varit spännande att får höra lite om Anchorage, jag har länge varit sugen på att åka dit.
Fint att det löste sig och hoppas att resan varit bra så här långt. Ang rubriken på tråden, "Lufthansa service nivå suger", så anser jag att man saknar verklighetsförankring om man anser att Lufthansas servicenivå suger. Det finns väl kanske några flygbolag som har bättre service men ett hundratal som har sämre service.
Ha en fin resa tillbaka.