Vi tog vägen förbi Bryssel Airlines servicedesk och de kunde absolut inte hjälpa oss och det var så fel att LH skickat oss till BRU för SN har inget ansvar för LH flighter även om det är code-share SN flight nummer på just våra biljetter och inte LH flight nummer… vi gör ingenting PUNKT!
Helt plötsligt uppenbarade sig en manager och såg mitt Eurbonus Diamond kort, kollade på dokumenten som jag lämnat över och viskade ngt till agenten på flamländska, jag uppfattade SAS top tier [vilket teknisk sett är fel
] och business class, helt plötsligt kunde de söka flyg men hittade inga, efter mycket knappande hamnade vi stand by på GOT flygen imorgon och jag fick fyra stycken boarding card, agenten meddelade även att våra väskor kommer skickas med det flyg vi kommer med på.
Kuriosa, AirTagsen visar att väskorna är här på BRU.
Air Malta hade fixat två rum åt oss på flygplats Sheraton samt 4st €34 vouchers till mat dryck i restaurangen och/eller baren
.
Btw, lååååång kö till check in, Bonvoy Gold gjorde dock processen snabb och smidig för oss… många surar miner och muttrande på franska men just då och där orkade jag inte var ödmjuk överhuvudtaget.
Jag har dock en annan kreativa idé map. tvåfrontskrig, mer om det imorgon…
God natt.