Kimmen00
Medlem
Mycket trevligt.. poängen ramlade in.. 150k poäng.. mot 450 innan årets slut!
Mycket trevligt.. poängen ramlade in.. 150k poäng.. mot 450 innan årets slut!![]()
Får man som lite halvt efterbliven Tysklandsboende fråga om det är vanligt med en kredit på 150 000 kr i månaden i Sverige nu för tiden, eller är det speciellt för detta kort? Här i Deutschland kan man nog lugnt utgå ifrån att banken skulle vilja se en nettomånadsinkomst på minst 1/3 men helst 1/2 det beloppet för att bevilja den månadskrediten. Nu fattar jag att de flesta här inte är direkt fattiga, men det låter ändå som en grymt hög "allmän" kredit i mina öron![]()
Snyggt. Ja den här 1:1 intjäningsmodellen skulle de köra jämt.Mycket trevligt.. poängen ramlade in.. 150k poäng.. mot 450 innan årets slut!![]()
Fick också mina poäng, dock inte alla (endast typ 2/3). Måste ringa kundtjänst och fråga.
De har väl något brytdatum som ligger före månadsskiftetFick också mina poäng, dock inte alla (endast typ 2/3). Måste ringa kundtjänst och fråga.
Logga in och kolla om det kan vara så att bokföringsdatum för alla transaktioner verkligen blev i oktober? Vill minnas att jag läste någonstans att det är bokföringsdatum, inte transaktionsdatum, som gäller för poängintjäning.Fick också mina poäng, dock inte alla (endast typ 2/3). Måste ringa kundtjänst och fråga.