Senaste nytt

Lufthansa Miles&More lanserar kreditkort i Sverige (MasterCard)

Detta stämmer inte med informationen jag fick (jag loggade in och skickade mejl där jag frågade). Mina pengar kom in och dagen efter jag gjorde inbetalningen hade krediten återställts.

Tja.. Kundtjänst är väl som kundtjänst är... Men jag betalade till det bankgirot, dagen efter var krediten återställd så det fungerade iaf..

Då kan vi konstatera att det finns olika bankgironummer som olika kortinnehavare ska betala in till.

Tydligen.. Killen på kundtjänst var ju väldigt förvånad över bankgiro-numret på hemsidan som han menade var felaktigt och gav mig det andra.. Dock verkar ju det som står på hemsidan fungera det med..

Det sa att de skulle sättas över under november.. Dessutom har jag betalat oktober..
Men att du betalat hjälper ju inte eftersom det inte gjorts någon avräkning ännu antar jag. Kreditkort med 45 dagars kredit brukar göra avräkning kring mitten av varje månad, man får då räkning för föregående månad. När detta gjorts och det registrerats hur många poäng som ska till MilesMore så kan de föras över. Vi vet dock inte hur snabba de är med detta eftersom det är ett nytt kort. SAS MC t ex tar ca 7-10 dagar efter avräkning.

Toppen