Senaste nytt

Lufthansa Group och service degradation...

Lufthansas servicenivå är under all kritik. Bojkotta skräpet framöver. Flyg SAS Plus, då vet du åtminstone att det är dåligt.

Det som jag tycker är tråkigast är att det som var Lufthansas signum: nämligen jämnheten är som blåst bort.
 
Dom senaste 6 LH flighterna, där har alla varit försenade med minst 30 min.

Då dessa flighter representerat 3 resor så har dessutom mina väskor fastnat i FRA på 2 utresor... iofs kommit dagen därpå, men ändå...
 
LH 1813, BCN - MUC.

Samma tråkiga sparris med några torra skivor kallskuren kalv, 2 gången på 3 leg denna vecka.

Återigen så råkade en flygvärdinna spilla på mig (denna gång, efterrätt på min högra sko ) , dock så fick jag en relativt bra (Reserva) flaska rött vin som kompensation .
 
LH 2420, igår den 13/5, MUC - ARN.
Åska försenade hemresan med 2 timmar, detta var iofs inte LH:s fel... o_O


Mat: Samma "smaklösa" Mozarella Sparris sallad :( som på FRA - BCH förra onsdagen...
På plus sidan: Stängd gardin och personlen motade resolut bort ek pax som vill låna toaletten samt att kudde kunde fås på begäran...:)
 
Toppen