Cristoffer Cedergren
Medlem
Flightnummer LX*** ja, men inte WK***.Räknas LX operated by Edelweiss med som segment?
Flightnummer LX*** ja, men inte WK***.Räknas LX operated by Edelweiss med som segment?
Jag var bara orolig då normalt är det operating carrier på staralliance som styr intjänandet medans det är marketing carrier på oneworld. Osäker om segmenten räknas då med…Flightnummer LX*** ja, men inte WK***.
Ja, men om utföraren är wetleasad så är det ju som en ren LX-flight (Som Cristoffer skrev).Jag var bara orolig då normalt är det operating carrier på staralliance som styr intjänandet medans det är marketing carrier på oneworld. Osäker om segmenten räknas då med…
Nu är det Lufthansa och Miles & Mores regler för denna challenge som gäller, se svar högre upp i den här tråden.Jag var bara orolig då normalt är det operating carrier på staralliance som styr intjänandet medans det är marketing carrier på oneworld. Osäker om segmenten räknas då med…
Har du fått bekräftelse på att matchningen gått igenom? Annars kontakta statusmatch.com jag gjorde det och fick veta att jag fått med ett tecken för mycket någon stans men det löste det och sen uppdaterades M&M efter några dagar.Ok, så inget syns i mitt Miles and More-konto och det har gått 12 dagar. Ringer jag Lufthansa så hänvisar dom till (vad jag tror är en trejde part) Statusmatch.com. Nån som vet vart man kan vända sig för att få sin status uppdaterad hyfsat snabbt?
Tack!
Japp, jag har fått en bekräftelse. Fick den i stort sett direktHar du fått bekräftelse på att matchningen gått igenom? Annars kontakta statusmatch.com jag gjorde det och fick veta att jag fått med ett tecken för mycket någon stans men det löste det och sen uppdaterades M&M efter några dagar.
Nån som vet hur lång tid M&M supporten brukar ta på sig att svara när man använder deras webbformulär?