C
Cristoffer Cedergren
Guest
Flightnummer LX*** ja, men inte WK***.FFlash skrev:Räknas LX operated by Edelweiss med som segment?Klicka för att utvidga...
Flightnummer LX*** ja, men inte WK***.FFlash skrev:Räknas LX operated by Edelweiss med som segment?Klicka för att utvidga...
Jag var bara orolig då normalt är det operating carrier på staralliance som styr intjänandet medans det är marketing carrier på oneworld. Osäker om segmenten räknas då med…Cristoffer Cedergren skrev:Flightnummer LX*** ja, men inte WK***.Klicka för att utvidga...
Ja, men om utföraren är wetleasad så är det ju som en ren LX-flight (Som Cristoffer skrev).FFlash skrev:Jag var bara orolig då normalt är det operating carrier på staralliance som styr intjänandet medans det är marketing carrier på oneworld. Osäker om segmenten räknas då med…Klicka för att utvidga...
Nu är det Lufthansa och Miles & Mores regler för denna challenge som gäller, se svar högre upp i den här tråden.FFlash skrev:Jag var bara orolig då normalt är det operating carrier på staralliance som styr intjänandet medans det är marketing carrier på oneworld. Osäker om segmenten räknas då med…Klicka för att utvidga...
Har du fått bekräftelse på att matchningen gått igenom? Annars kontakta statusmatch.com jag gjorde det och fick veta att jag fått med ett tecken för mycket någon stans men det löste det och sen uppdaterades M&M efter några dagar.Carlos skrev:Ok, så inget syns i mitt Miles and More-konto och det har gått 12 dagar. Ringer jag Lufthansa så hänvisar dom till (vad jag tror är en trejde part) Statusmatch.com. Nån som vet vart man kan vända sig för att få sin status uppdaterad hyfsat snabbt?Tack!Klicka för att utvidga...
Japp, jag har fått en bekräftelse. Fick den i stort sett direktFredah skrev:Har du fått bekräftelse på att matchningen gått igenom? Annars kontakta statusmatch.com jag gjorde det och fick veta att jag fått med ett tecken för mycket någon stans men det löste det och sen uppdaterades M&M efter några dagar.Klicka för att utvidga...
Carlos skrev:Nån som vet hur lång tid M&M supporten brukar ta på sig att svara när man använder deras webbformulär?Klicka för att utvidga...
Ja du kan lägga in Senator på en LH award utställd av SAS. Skulle det av någon anledning krångla så kan du alltid visa kortet (i appen) för att komma in.MLG55 skrev:Tänkte inte statusmatcha då jag inte tänkte flyga så mycket med LH framöver och matchningen gäller till Februari.Dock fick jag problem med en bonusresa i Januari och hittade Två leg med LH i ekonomi från Istanbul som nu är bokad.Tror ni jag kan matcha mitt Guld och få in senatorstatusen på hemresan på en Award?Har 5 timmar på IST och hade varit skönt att ta en dusch i loungen efter 16 timmar i luften från CEB.Vad tror ni?Klicka för att utvidga...
Ja, lägga in annat program går, strular lite ibland men ska fungera.MLG55 skrev:Tänkte inte statusmatcha då jag inte tänkte flyga så mycket med LH framöver och matchningen gäller till Februari.Dock fick jag problem med en bonusresa i Januari och hittade Två leg med LH i ekonomi från Istanbul som nu är bokad.Tror ni jag kan matcha mitt Guld och få in senatorstatusen på hemresan på en Award?Har 5 timmar på IST och hade varit skönt att ta en dusch i loungen efter 16 timmar i luften från CEB.Vad tror ni?Klicka för att utvidga...
Fredah skrev:Ja du kan lägga in Senator på en LH award utställd av SAS. Skulle det av någon anledning krångla så kan du alltid visa kortet (i appen) för att komma in.Klicka för att utvidga...
aha grymt...tackpalmen skrev:Ja, lägga in annat program går, strular lite ibland men ska fungera.Klicka för att utvidga...
Står i bilden i första inlägget.gdaily skrev:HAr bläddrat i 16 sidor, sedan gav jag upp: Skulle någon moderator kunna vara snäll och sammanfatta kraven för matchningen, jag har tappat bort dessa, i första inlägget?Klicka för att utvidga...
Swiss first är överreklamerat, så är det enda anledningen kan det kvitta. Åtminstone i min uppfattning.henrik l skrev:Sitter också lite i valet och kvalet om jag ska köra 6 ben. Lyckades ju också matcha mig till ITA's högsta nivå och Lufthansa kommer ju att ta över dem inom en snar framtid. Misstänker även att det kan bli en transfer till Senator, men när det sker är väl lite skrivet i stjärnorna. Det som lockar med att ha Senatorstatus ett tag är att man kan bocka av Swiss firstKlicka för att utvidga...