Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

"Du kan nog räkna med att så fort någon fått sin status uppdaterad kommer det skrivas här inom någon minut. Då ingen rapporterat om att status ännu är uppdaterad så kan du vara 99,999% säker att det inte skett ännu för någon på denna kampanj"

Visst är det mer än 10 arbetsdagar nu som har gått sedan kampanjen började?

Först och främst, nej jag blir inte irriterad, har hög irritationströskel. Sedan så är inte sökmotorn i BC jättebra…förbättra den så skulle det bli oerhört mycket lättare att hitta info den info man letar efter.
Ett tips är att bara använda google (eller DuckDuckGo som jag dessa dagar upplever är mycket mer fri från spam och ads) med tillägget "site:businessclass.com <sökprompt>" så får du ett bättre sökning av forumet än den interna sökmotorn.

Sen på bollen men idag gjorde jag status matchningen och 30 min sblev jag godkänd.
1718367501308.png

Seg väntan...och nu är det snart helg. Blev pepp först på att satsa på M&S, även om det egentligen vore smartare med Aegean. Imorn tänkte jag börja boka höstens resor och då blir det A3 (och Skyteam) om inte LH fått oväntad fart i natt :)
M&S? TK?

Om det är resor till hösten så är det väl inga problem att vänta en vecka till för att få statusen uppdaterad på kontot?

Toppen