Se inlägg 1 i tråden.Funderar på hur man ska tolka Eurowings och Air Dolomiti. Tolkar det som att de inte räknas som segment i en "Senator Run"...
Eller räknas de som ett av de eligible airlines...
Se inlägg 1 i tråden.Funderar på hur man ska tolka Eurowings och Air Dolomiti. Tolkar det som att de inte räknas som segment i en "Senator Run"...
Det räknasFunderar på hur man ska tolka Eurowings och Air Dolomiti. Tolkar det som att de inte räknas som segment i en "Senator Run"...
Jo, jag vet att det har skrivits. Men det har skrivits självsäkert från vissa håll att tågresor också räknas...Se inlägg 1 i tråden.
Tack!
Eligible airlines betyder att alla de bolagen räknas.Jo, jag vet att det har skrivits. Men det har skrivits självsäkert från vissa håll att tågresor också räknas...
Började fundera eftersom de bara listade fyra flygbolag i codeshare-punkten. Men vad bra!
Tack!
Säger som jag sa för 2 dagar sedan...Då har 5 av dom 10 dagarna gått sen kampanjen påbörjades (tänker att dom menar arbetsdagar). Fortfarande ingen som fått sina konton uppdaterade?
Ja det där är som du säger bara BT som utför flygningen. Så länge det inte finns en underliggande BT-kod räknas den som LX.Tycker det är svårt att tolka vad "Eligible" är. Swiss kör ju Wet Lease med Air Baltic. Skulle dessa räknas tror ni? Enligt denna exempelvis: Visa bifogad bild 153818
samma sak med Helvetic… Kanske dumt nu i efterhand, men första sträckan på min resa är LX1267 CPH-ZRH. Bokat med Swiss och utfört av Swiss, men majoriteten i det flygnumret är Airbaltic/Helvetic. Tråkigt om man får equipment change som leder till att segmentet inte räknas trots LX flygnummer men inte ett eligible airline.Tycker det är svårt att tolka vad "Eligible" är. Swiss kör ju Wet Lease med Air Baltic. Skulle dessa räknas tror ni? Enligt denna exempelvis: Visa bifogad bild 153818