Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Tog screenshot på kortet i SAS appen där medlemsnummer och status tydligt syntes. Tog som sagt 19 min för mig att få godkänd match.
Kunde man inte klicka på sin EB-status tidigare eller vrida skärmen och få se sitt kort?
Jag hittar inte det längre och M&M bad om kompletterade uppgifter... har inte något fysiskt kort så beställde det också nyss för säkerhets skull. :)

Ironiskt att M&M kräver bild på fysiskt Eurobonuskort när dom själva skriver i villkoren att man inte får något fysiskt bonuskort som Senator

Har inte haft ett fysiskt Eurobonuskort sen jag fick mitt Mastercard.

Ironiskt att M&M kräver bild på fysiskt Eurobonuskort när dom själva skriver i villkoren att man inte får något fysiskt bonuskort som Senator

Har inte haft ett fysiskt Eurobonuskort sen jag fick mitt Mastercard.
tolkar man T&C på sättet att men inte kommer få välkomst paketet av fysiskt kort och bagage tag för SEN även efter avklarad challange trots man fått det förlängt till FEB 2026?

Dom kanske har fyllt antalet statusmatchningar redan?

"Status Match offer is limited in number of matches and timeframe (until 30 September 2024 or earlier) at the sole discretion of StatusMatch.com and Miles & More. It may end at any time"

Ni vill ha besked idag såklart, på måndag är det bank holiday i Singapore.

Toppen