Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Har fått detta via släkting på LH. Detta publiceras enligt uppgift den 6/6/24 ;)Visa bifogad bild 153364

Så tex en liten tur till Polen med LOT och ett byte i Warsawa t&r så är 4 av 6 segment gjorda? Tror det när jag ser det!

Dom kanske har fyllt antalet statusmatchningar redan?

"Status Match offer is limited in number of matches and timeframe (until 30 September 2024 or earlier) at the sole discretion of StatusMatch.com and Miles & More. It may end at any time"

Ni vill ha besked idag såklart, på måndag är det bank holiday i Singapore.

Så du tror på det nu? :D

Miles & More Status Match Approved

Your Miles & More Status Match has been approved.
Please allow up to 10 business days for your Miles & More account to reflect your new status tier.

Det tog 23 timmar!

Om man läser lite slarvigt kanske man gör samma miss som jag gjorde: Efter att man laddat upp sin bild/skärmdump för att bekräfta statusen får man en bekräftelsesida, där måste man sedan trycka en andra gång för att skicka in det trots att bilden redan är uppladdad.

Jag missade som sagt och fick i morse en mailpåminnelse om att jag inte hade bevisat min status, så jag gjorde om, gjorde rätt och antar att tidsräknaren då startar om...

Efter 21,5 timme hände något utan påminnelser från LH så kom ett mail, för att ingen skall bli avundsjuk berättar jag inte vad mailet handlade om!
Nu blir det väntan ii upp till 10 arbetsdagar

Toppen