Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Du är välkommen att tro vad du vill och applicera vilken påhittad logik du vill.

Jag önskar dig lycka till med att kreditera dina flighter till Eurobonus och få de at räknas som segment hos Miles & More. Hoppas dock innerligt att ingen annan tror att det är så det fungerar och blir lurad.
Vaknat på fel sida? Hur är det "påhittad" logik? Jag har aldrig sagt att det är så, men om dom inte är tydliga så öppnar det ju för feltolkning.

Som sagt utgår jag ifrån att det måste krediteras till M&M, men det står inget i deras T&C att det måste göras så.

Men nog om det

Det är slut på arbetsdagen.

Återkom i morgon.

Med tanke på att några fick besked i det närmaste omedelbart kan det knappast bero på hög arbetsbelastning.

Vaknat på fel sida? Hur är det "påhittad" logik? Jag har aldrig sagt att det är så, men om dom inte är tydliga så öppnar det ju för feltolkning.

Som sagt utgår jag ifrån att det måste krediteras till M&M, men det står inget i deras T&C att det måste göras så.

Men nog om det
Du försöker hitta loopholes, och verkar tro att dessa är möjliga.
Kontakta gärna Lufthansa och fråga så ska du se vad som händer efter det.

Vissa saker behöver inte stå i klartext, men vill man läsa bibeln som djävulen så absolut.

För att få segment till M&M, hur tror du det ska ske om man inte krediterar till M&M?

Toppen