Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Hur ska du registrera M&M om du kreditera r eurobonus? Det där kommer aldrig gå. Självklart måste du kreditera M&M för flygningar och inget annat.
Jo jag vet, men om man ska vara petig i T&C så har dom inte angett det, vilket är lite udda. Jag antar att det kravet redan är inskrivet på M&M's egna T&C, så dom är redan skyddade.

giphy.gif

För de som får felmeddelande: LHs server aktiverar CloudFare skydd när man försöker ladda upp för stora filer med mycket siffror i filnamnet. Jag krympte min screenshot till 800x600 pxl och bytte namn på filen så gick det sedan igenom.

Jag kunde inte heller reseta mitt M&M lösenord, lyckades hitta mitt nummer längst ner i mailkorgen när jag startade mitt M&M 2017, reset av pinkod till det gick jättesmidigt!
Samma här, synd bara att jag inte hade läst ditt inlägg innan jag själv luskade ut det. Hade sparat lite tid. :)

Jo jag vet, men om man ska vara petig i T&C så har dom inte angett det, vilket är lite udda. Jag antar att det kravet redan är inskrivet på M&M's egna T&C, så dom är redan skyddade.
Du är välkommen att tro vad du vill och applicera vilken påhittad logik du vill.

Jag önskar dig lycka till med att kreditera dina flighter till Eurobonus och få de at räknas som segment hos Miles & More. Hoppas dock innerligt att ingen annan tror att det är så det fungerar och blir lurad.

För den som höll tummarna om motsatsen så står dock det här i villkoren:

Members that attain a Senator status through this promotion will not receive any eVouchers with the status upgrade and will not be able to use the mileage advance privilege.

Dock är det ett bra erbjudande, bättre än jag väntade mig.

För den som höll tummarna om motsatsen så står dock det här i villkoren:

Members that attain a Senator status through this promotion will not receive any eVouchers with the status upgrade and will not be able to use the mileage advance privilege.

Dock är det ett bra erbjudande, bättre än jag väntade mig.
Men om man kvalar challengen, ska man väl ändå få dessa för ”följande kvalåret”?

Toppen