Ring +46(0)8-611 59 30, ingen kötid när jag ringde och fick hjälp med att ändra e-post och nollställa lösenord på nolltid.Kul att detta är igång. Password Reset på M&M verkar dock inte gå bra.... Gjort typ 5 ggr över några timmar nu. Inget mail . Inte heller i spam. =(
Tror inte jag lyckas luska ut mitt M&M nummer utan att logga in. Verkar inte förekomma i gamla mailutskick. Inte som jag kan finna iaf .
Jag kunde inte heller reseta mitt M&M lösenord, lyckades hitta mitt nummer längst ner i mailkorgen när jag startade mitt M&M 2017, reset av pinkod till det gick jättesmidigt!Kul att detta är igång. Password Reset på M&M verkar dock inte gå bra.... Gjort typ 5 ggr över några timmar nu. Inget mail . Inte heller i spam. =(
Tror inte jag lyckas luska ut mitt M&M nummer utan att logga in. Verkar inte förekomma i gamla mailutskick. Inte som jag kan finna iaf .
Jag skulle gissa på att det är så, men kollade igenom T&C, och hittar inget som anger det.Jag tänker att vad dom menar är du måste få in 6 segment som krediteras till ditt M&M konto, det kommer inte att hända med award biljetter.
hoppas det går att kreditera poängen till EB men även "segmenten" till status-matchningen.
Japp, tänker så, iom att det troligtvis kontrolleras med det som är reggat på M&M kontotDet vågar jag nog lova till 110% att det inte kommer att gå. Om poängen går till Eurobonus så kommer du inte kunna räkna segmenten till M&M.
Hur ska du registrera M&M om du kreditera r eurobonus? Det där kommer aldrig gå. Självklart måste du kreditera M&M för flygningar och inget annat.Jag skulle gissa på att det är så, men kollade igenom T&C, och hittar inget som anger det.
Har redan en resa (revenue; milage-rune) med Austrian/Swiss, totalt 4 segment, så hoppas det går att kreditera poängen till EB men även "segmenten" till status-matchningen. Men om det inte funkar så är det inga problem ändå