Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Kul att detta är igång. Password Reset på M&M verkar dock inte gå bra.... Gjort typ 5 ggr över några timmar nu. Inget mail . Inte heller i spam. =(

Tror inte jag lyckas luska ut mitt M&M nummer utan att logga in. Verkar inte förekomma i gamla mailutskick. Inte som jag kan finna iaf .

Kul att detta är igång. Password Reset på M&M verkar dock inte gå bra.... Gjort typ 5 ggr över några timmar nu. Inget mail . Inte heller i spam. =(

Tror inte jag lyckas luska ut mitt M&M nummer utan att logga in. Verkar inte förekomma i gamla mailutskick. Inte som jag kan finna iaf .
Ring +46(0)8-611 59 30, ingen kötid när jag ringde och fick hjälp med att ändra e-post och nollställa lösenord på nolltid.

Det låter ju lovande att det gått snabbt för folk att bli godkända. Då håller jag tummarna för att jag också godkänns hyfsat snabbt och att det även går betydligt snabbare är de utlovade "10 business days" att få det att visas i mitt M&M-konto.

Har två segment med LH-gruppen på onsdag nästa vecka och ytterligare två måndagen därpå.
Ytterligare en fråga gällande vilka segment som räknas eller inte är alltså "räknas ett segment som flygs efter att man blivit godkänd av Statusmatcher, men innan nya statusen syns hos M&M?"....

Jag kunde inte heller reseta mitt M&M lösenord, lyckades hitta mitt nummer längst ner i mailkorgen när jag startade mitt M&M 2017, reset av pinkod till det gick jättesmidigt!

Jag tänker att vad dom menar är du måste få in 6 segment som krediteras till ditt M&M konto, det kommer inte att hända med award biljetter.
Jag skulle gissa på att det är så, men kollade igenom T&C, och hittar inget som anger det.

Har redan en resa (revenue; milage-rune) med Austrian/Swiss, totalt 4 segment, så hoppas det går att kreditera poängen till EB men även "segmenten" till status-matchningen. Men om det inte funkar så är det inga problem ändå

Sådär. Skickat. Tackar. Nu vänta

Får dock se om det blir strul med skandinaviska namn då jag har det olika på olika konton, a/ae/ä, så typiskt alltid nåt som inte matchar smidigt

Det vågar jag nog lova till 110% att det inte kommer att gå. Om poängen går till Eurobonus så kommer du inte kunna räkna segmenten till M&M.
Japp, tänker så, iom att det troligtvis kontrolleras med det som är reggat på M&M kontot

Jag är nog sist på bollen, men riktigt trevligt att kunna nyttja statusförmåner på *A award även efter SAS alliansbyte. Väldigt generöst erbjudande med tanke på att endast 6 flighter krävs för att förlänga Senator, inte alls mycket!

Jag skulle gissa på att det är så, men kollade igenom T&C, och hittar inget som anger det.

Har redan en resa (revenue; milage-rune) med Austrian/Swiss, totalt 4 segment, så hoppas det går att kreditera poängen till EB men även "segmenten" till status-matchningen. Men om det inte funkar så är det inga problem ändå
Hur ska du registrera M&M om du kreditera r eurobonus? Det där kommer aldrig gå. Självklart måste du kreditera M&M för flygningar och inget annat.

Toppen