Jag bokade i förväg men precis som @agehall säger kan det vara dumt att chansa om du inte flyger Lufthansa first. Men du kan alltid ringa och fråga om det är ok att du hyr ändå.bokade du i förväg eller tog du det när du kom dit? antar att du sa att hej jag flyger first och vill gärna köra lite Porsche innan?
NEJ!!!!!!!Men du kan alltid ringa och fråga om det är ok att du hyr ändå.
Håller inte riktigt med dig, tror inte att fråga skadar.NEJ!!!!!!!
Det där är det absolut dummaste man kan göra. Inte nog med att man troligen får ett nej - man uppmärksammar dem ju även på att folk som inte flyger Lufthansa First försöker boka erbjudandet. Ska man göra någonting ska man nog boka online och hoppas på att de inte frågar efter boardingkort.
Varför chansa? Det kommer inte att bli bättre.Håller inte riktigt med dig, tror inte att fråga skadar.
Där tror jag du gör ett felaktigt antagande.Bilarna verkar inte vara uthyrda så ofta och de drar in mer pengar på en 3 timmars hyra än om de inte hyr ut alls.
Ja kanske, det är mitt resonemang men har inte hyrt bil i Tyskland så ofta så kan inte säga att jag baserar det på erfarenhet.Där tror jag du gör ett felaktigt antagande.
Flyger man inte Lufthansa F så har man egentligen två val i mina ögon: Antingen bokar man erbjudandet online och hoppas på att det inte kontrollerar boardingkort eller så bokar man till ordinarie priser. Allt annat är ett sämre alternativ - flexibiliteten i tyskland brukar vara noll.
Där tror jag du gör ett felaktigt antagande.
Flyger man inte Lufthansa F så har man egentligen två val i mina ögon: Antingen bokar man erbjudandet online och hoppas på att det inte kontrollerar boardingkort eller så bokar man till ordinarie priser. Allt annat är ett sämre alternativ - flexibiliteten i tyskland brukar vara noll.