Senaste nytt

Lufthansa Business Class Lounge Frankfurt

borde finnas en lista att skriva upp sig på?

Jo, hon stod med en lista. Men när jag frågade om den fick jag ju bara "I don't know, sir" i en så otrevlig ton att jag inte riktigt kunde följa upp med t.ex: får man handdukar, hur lång väntetid etc... Så jag struntar nog i det och får känna mig lite ofräsch i några timmar till antar jag.

Jag tycker du ska rapportera detta till Lufthansa:
https://www.lufthansa.com/ee/en/feedback

Kanske var det bara jag som var trött + att hon inte kunde så bra engelska.

I alla fall gick jag tillbaks och tänkte att nog borde det gå att fixa en dusch, så efter en massa språksvårigheter så fick jag en liten pippuck (såndär som på billiga restauranger). Och den pep ca 5 minuter senare... Så nu är jag nyduschad och fräsch och inte sur längre.

För att svara min egen fråga så ja: Man får handduk och tvål etc. Och ganska rymlig privat dusch + toalett.

Attachments

• 20211110_084848.jpg
    20211110_084848.jpg
    42,9 KB · Visningar: 197
borde finnas en lista att skriva upp sig på?
Den här listan.. Jag fick till svar i slutet av augusti på Senator loungen i Frankfurt att de inte får samla in “personuppgifter” längre och därför inte använder den. Innan satt det alltid någon och tog bokningar och man skrev upp sig samt fick en grej som vibrera när man kan duscha..

Den här listan.. Jag fick till svar i slutet av augusti på Senator loungen i Frankfurt att de inte får samla in “personuppgifter” längre och därför inte använder den. Innan satt det alltid någon och tog bokningar och man skrev upp sig samt fick en grej som vibrera när man kan duscha..

Hon tog inga personuppgifter. Skrev bara ner numret på dosan. Men gick ju smidigt tillslut

Tips på vilka lounger att föredra på Fra? Har ett gäng timmar att slå ihjäl. Ingen status bara business. Skulle vara skönt att kunna sova ifall det finns faciliteter för det.

Toppen