First Class Teminal om du flyger Lufthansa, annars valfri Senatorlounge som är rätt likvärdiga.Loungetips om man flyger FRA-BKK i F?
First Class Teminal om du flyger Lufthansa, annars valfri Senatorlounge som är rätt likvärdiga.
Såvida du inte åker något OneWorld eller Skyteam eller allianslöst bolag, då vet jag inte.
Thai F så antar Senatorlounge.
Om man är Star Alliance Gold. Annars är det Business-loungerna som gäller.
Det var snålt.
Loungetips om man flyger FRA-BKK i F?
Om man är Star Alliance Gold. Annars är det Business-loungerna som gäller.
Jag är 99% procent säker på att man kommer in i alla Star Alliance-loungerna, utom förstaklassloungerna, i Frankfurt med en Thai förstaklassbiljett pga de här anledningarna:Korrekt. Vet ej vilket som är best pick. Diskuteras fram å tillbaka i flera trådar. Beror ju på avgångsterminal, tid etc. Air Canada är flera som håller högt har jag förstått (ej provat).
borde finnas en lista att skriva upp sig på?Någon som vet hur det är med dusch i Business lounge A26? Är här nu och frågade en dam som satt utanför med en lista om man skulle boka. Efter lite undrande blick från henne fick jag som svar "I don't know sir" med en uppgiven ton som typ betydde "sluta fråga"Vaff*n? Bokar man, finns det en väntlista? Får man handduk där? Känner inte för att ta upp samtalet med henne igen utan att veta...