C
CoooC
Guest
Loungetips om man flyger FRA-BKK i F?
First Class Teminal om du flyger Lufthansa, annars valfri Senatorlounge som är rätt likvärdiga.CoooC skrev:Loungetips om man flyger FRA-BKK i F?Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:First Class Teminal om du flyger Lufthansa, annars valfri Senatorlounge som är rätt likvärdiga.Såvida du inte åker något OneWorld eller Skyteam eller allianslöst bolag, då vet jag inte.Klicka för att utvidga...
CoooC skrev:Thai F så antar Senatorlounge.Klicka för att utvidga...
Janne V skrev:Om man är Star Alliance Gold. Annars är det Business-loungerna som gäller.Klicka för att utvidga...
CoooC skrev:Det var snålt.Klicka för att utvidga...
CoooC skrev:Loungetips om man flyger FRA-BKK i F?Klicka för att utvidga...
Janne V skrev:Om man är Star Alliance Gold. Annars är det Business-loungerna som gäller.Klicka för att utvidga...
Jag är 99% procent säker på att man kommer in i alla Star Alliance-loungerna, utom förstaklassloungerna, i Frankfurt med en Thai förstaklassbiljett pga de här anledningarna:Janne V skrev:Korrekt. Vet ej vilket som är best pick. Diskuteras fram å tillbaka i flera trådar. Beror ju på avgångsterminal, tid etc. Air Canada är flera som håller högt har jag förstått (ej provat).Klicka för att utvidga...
borde finnas en lista att skriva upp sig på?Airman skrev:Någon som vet hur det är med dusch i Business lounge A26? Är här nu och frågade en dam som satt utanför med en lista om man skulle boka. Efter lite undrande blick från henne fick jag som svar "I don't know sir" med en uppgiven ton som typ betydde "sluta fråga"Vaff*n? Bokar man, finns det en väntlista? Får man handduk där? Känner inte för att ta upp samtalet med henne igen utan att veta...Klicka för att utvidga...
Johannes Winberg skrev:borde finnas en lista att skriva upp sig på?Klicka för att utvidga...
Jag tycker du ska rapportera detta till Lufthansa:Airman skrev:...Men när jag frågade om den fick jag ju bara "I don't know, sir" i en så otrevlig ton ...Klicka för att utvidga...
Budgetresenär skrev:Jag tycker du ska rapportera detta till Lufthansa:https://www.lufthansa.com/ee/en/feedbackKlicka för att utvidga...
Den här listan.. Jag fick till svar i slutet av augusti på Senator loungen i Frankfurt att de inte får samla in “personuppgifter” längre och därför inte använder den. Innan satt det alltid någon och tog bokningar och man skrev upp sig samt fick en grej som vibrera när man kan duscha..Johannes Winberg skrev:borde finnas en lista att skriva upp sig på?Klicka för att utvidga...
Million Miler skrev:Den här listan.. Jag fick till svar i slutet av augusti på Senator loungen i Frankfurt att de inte får samla in “personuppgifter” längre och därför inte använder den. Innan satt det alltid någon och tog bokningar och man skrev upp sig samt fick en grej som vibrera när man kan duscha..Klicka för att utvidga...