Du ska komma in.Visst kommer man in i The Loft i Bryssel om man är guldmedlem i SAS och flyger med samma bolag? I så fall, är det någon idé att lägga tid där?
I september var jag vid AF loungen strax före kl 14.00 och en värdinna sa att jag var välkommen när AF och KLM hade haft bording och det var strax före klockan 15.00, hennes kolega grep in och sa att det var OK att släppa in SAS gäster redan.Air France loungen i SFO nekade precis inträde innan 14:45 för avgång med SAS 17:30 och hänvisade till begränsad kapacitet (är SkyTeam Elite+).
Orelaterat till SAS/EuroBonus:
Virgin Atlantic loungen släpper inte in PriorityPass / LoungeKey innan 17:30, och China Airlines loungen är stökig som vanligt (och dåligt utbud ).
LIte frågor från en med dålig koll.SAS har från och med idag avtal med Lounge i T2B på CDG.
Det är Extime lounge som används
Du kan inte använda denna då terminalerna inte sitter ihop utan du får använda Air France lounger, vilket inte är något negativt i detta fall skulle jag gissa då terminal 2B/D inte är någon höjdare...LIte frågor från en med dålig koll.
Jag har SAS Gold och flyger till Seoul från CDG i business med Air France i december.
Jag antar att jag ka använda den här loungen då, eller Air France Lounge i Terminal 2E?
Har jag andra alternativ? Vilken skulle du rekommendera?
Denna lounge är för de som reser från CDG med SAS och inget annat.LIte frågor från en med dålig koll.
Jag har SAS Gold och flyger till Seoul från CDG i business med Air France i december.
Jag antar att jag ka använda den här loungen då, eller Air France Lounge i Terminal 2E?
Har jag andra alternativ? Vilken skulle du rekommendera?
SAS har från och med idag avtal med Lounge i T2B på CDG.
SAS har från och med idag avtal med Lounge i T2B på CDG.