Ja.Förstår jag detta rätt nu, jag har fortfarande access till The Loft när jag flyger med SAS som Skyteam Elite Plus (EBG)?
Visa bifogad bild 156932
I lördags var det dock lite struligt att komma in, de försökte scanna mitt EBD ett antal gånger innan de gav upp, läste något regelverk, och släppte in mig ändå.Förstår jag detta rätt nu, jag har fortfarande access till The Loft när jag flyger med SAS som Skyteam Elite Plus (EBG)?
Visa bifogad bild 156932
I fredags blev jag varmt välkomnad utan mankemang efter att ha visat boardingkort och EB-kort. Kvinnan som släppte in mig var påläst om förändringarna inom SAS.I lördags var det dock lite struligt att komma in, de försökte scanna mitt EBD ett antal gånger innan de gav upp, läste något regelverk, och släppte in mig ändå.
Toppen, det var en av loungerna jag skulle ha saknat annars.
SAS använder tredjeparts lounge i Geneve. Man har alltså inte tillgång till Air France/KLM loungen.Undrar om SAS kommer förändra något kring sin policy att inte använda tredjepartslounge.
De har t o m lämnat en plats för SAS att hänga upp sin skylt. Stavanger flygplats, pinsamt nog fortfarande utan SAS lounge.
Visa bifogad bild 154764
Varför inte?SAS använder tredjeparts lounge i Geneve. Man har alltså inte tillgång till Air France/KLM loungen.
Fordi det ikke er en Skyteam lounge...samme sag i ZurichVarför inte?