Senaste nytt

Lounge i London på Heathrow

Vi hade en layover i London när vi kom från USA, då var det klockrent med revival loungen. Frukost och kunna ta en dusch, så slapp man lägga tid på det när man väl fick hotellrummet sen.
Men mycket till lounge är det inte annars. Liten, ok mat och ok duschar. Såg ingen fika heller även om jag också hört rykten om bubbel. Skulle tro att de flesta lounger airside är bättre ifall man ska vidare med annat flyg?

Har det skett några uppdateringar här? Vi är två som flyger VS ekonomi med Elite Plus/EBD/EBG och vill gästa in varsin person. Landar på T3 06.50, flyger från T2 med SAS, har 3.30h layover. Duschmöjligheter prioriteras. Vilka alternativ finns och vad hade ni rekommenderat för oss?

Har det skett några uppdateringar här? Vi är två som flyger VS ekonomi med Elite Plus/EBD/EBG och vill gästa in varsin person. Landar på T3 06.50, flyger från T2 med SAS, har 3.30h layover. Duschmöjligheter prioriteras. Vilka alternativ finns och vad hade ni rekommenderat för oss?
På T2 har ni Lufthansa (ingen dusch) i T2A och Singapore (har duschar) i T2B. SAS flyger mest troligen från T2A. Promenad från T2A till T2B tar ca 10 min dit, och 15 min på väg tillbaka.

Ni har tillgång till Lufthansa och Singapore i T2. Lufthansa Senator har iaf dusch, oklart om det finns på business-sidan. Ingen aning om Singapore business-loungen har dusch.
Singapore kräver en promenad till T2B (och tillbaka då SAS oftast avgår från A), men är nog snäppet trevligare. Men kolla öppettiderna för den!

Toppen