RollingStone
Medlem
Ja, jag har gjort det flera gånger. Senast i måndags.Någon som testat att komma in i SQ SilverKris-lounge när man flyger med SAS från LHR?
https://travel-dealz.com/news/sas-s...er&utm_medium=email&utm_campaign=daily-sweden
Ja, jag har gjort det flera gånger. Senast i måndags.Någon som testat att komma in i SQ SilverKris-lounge när man flyger med SAS från LHR?
https://travel-dealz.com/news/sas-s...er&utm_medium=email&utm_campaign=daily-sweden
Har du fått in en gäst också?Ja, jag har gjort det flera gånger. Senast i måndags.
Japp, person som haft biljett på samma flyg som mig har inte varit några problem att gästa in.Har du fått in en gäst också?
Dock säljer ju SAS business-biljetter från Heathrow, med första benet i Plus och så long haul från en SAS-hub. Så det finns de, även på LHR, som kan vifta med ett SAS-boardingkort med business på.Vet någon om man kommer in i Singapore’s lounge på Heathrow som statuslös om man flyger i Plus i juli?
Enligt hemsidan omfattas man inte: ”Vi erbjuder tillgång till SilverKris Lounge på de följande flygplatserna för EuroBonus Guld- och Diamant-medlemmar och för resenärer i Business-klass, när de flyger med SAS eller Singapore Airlines”. Men å andra sidan så erbjuder inte SAS business-platser från Heathrow förrän i höst.
Bra poäng! Denna är dock endast Plus till Norden. Så då blir det Lufthansa-loungen om man är status-lös?Dock säljer ju SAS business-biljetter från Heathrow, med första benet i Plus och så long haul från en SAS-hub. Så det finns de, även på LHR, som kan vifta med ett SAS-boardingkort med business på.
Än så länge räknas Plus på shorthaul som Business vad gäller lounge-tillgång!Bra poäng! Denna är dock endast Plus till Norden. Så då blir det Lufthansa-loungen om man är status-lös?
Var i Singaporeloungen häromdagen. Utöver baren så var allt annat mycket sämre än tidigare, maten var ett skämt och det fanns bara papperstallrikar (sistnämnda är nog temporärt). Maten var mycket bättre i LH-loungen.
Måste varit en dålig dag.Var i Singaporeloungen häromdagen. Utöver baren så var allt annat mycket sämre än tidigare, maten var ett skämt och det fanns bara papperstallrikar (sistnämnda är nog temporärt). Maten var mycket bättre i LH-loungen.