Senaste nytt

Kan jag konvertera Qatar Qmiles till British Airways Avios?

Det hade varit mer produktivt att ägna tiden åt att lära sig hur man söker information än att haka upp sig för andra medlemmar och klaga här. Det är bäst för alla dessutom. :)

Det är möjligt, alternativt hade man fått hjälp utan 4 sidors häckling.

Det var inte googlingen som var härskarteknik. Förstår du inte det ens är det svårt att förklara vidare.
Det är ju det jag har föreslagit hela tiden. Jag tycker nog du försöker utmåla dig själv lite som ett offer här men faktum är att du redan i första svaret fick ett ganska tydligt svar på hur du kan lösa det du vill och därefter har vi mest försökt få dig att själv följa upp det spåret.

Det är möjligt, alternativt hade man fått hjälp utan 4 sidors häckling.
Hade du läst och försökt ta till dig det som skrevs i de första 10 inläggen så hade det gått. Men när du konsekvent vägrar göra det som föreslås så blir det ju förstås en hel del mer inlägg än vad som behövs.

Det är ju det jag har föreslagit hela tiden. Jag tycker nog du försöker utmåla dig själv lite som ett offer här men faktum är att du redan i första svaret fick ett ganska tydligt svar på hur du kan lösa det du vill och därefter har vi mest försökt få dig att själv följa upp det spåret.

Hade du läst och försökt ta till dig det som skrevs i de första 10 inläggen så hade det gått. Men när du konsekvent vägrar göra det som föreslås så blir det ju förstås en hel del mer inlägg än vad som behövs.

Och konsekvent som vanligt vägrar du ge svar utan kör på häckling och härskarteknik. Inget har ändrats.

Och konsekvent som vanligt vägrar du ge svar utan kör på häckling och härskarteknik. Inget har ändrats.
Ursäkta, men det jag skrev är en ganska bra summering av hur den här tråden har sett ut, dvs jag (och andra) har gett dig svar och pekare till hur du kan hitta mer information och du har konsekvent ignorerat detta och insisterat på att få en länk.

Jag kan tyvärr inte göra så mycket åt att du inte tycker om fakta, men jag tänker inte börja ljuga eller ge felaktig information bara för att tillfredsställa dig.

Om du går till skolan och du får en fråga: vad är svaret av 1 + 1 = ?

Blir du arg när du inte får svar "2" från läraren eller andra klasskamrater?
Andra här försöker att hjälpa dig att hur du kan komma till svaret själv. Inte ge dig svaret.

Och jag håller inte med dig.

Men klart är
1. Ställ inga frågor
2. Om du säger att du letat information ex via google ska du misstros
3. Ge för allt i världen inga raka svar
4. Om person inte förstår, ge fortfarande ingen länk utan förklara ännu mer hur dum personen är som inte letar informationen på google för man hittar ju själv.
5. Frågar personen vidare angående ett svar som ges, gå tillbaka till punkt och 3 för detta är banne mig inget forum någon ska ställa frågor i och tro de kommer undan med det.

Den upplevelsen har jag haft idag.

Om du går till skolan och du får en fråga: vad är svaret av 1 + 1 = ?

Blir du arg när du inte får svar "2" från läraren eller andra klasskamrater?
Andra här försöker att hjälpa dig att hur du kan komma till svaret själv. Inte ge dig svaret.

Du jämför alltså min fråga med ditt svar? Då förstår jag lite mer mentaliteten här. Svar ska alltså aldrig ges.

1. Ställ inga frågor
Det går utmärkt att ställa frågor - du fick dessutom ett korrekt och ganska bra svar 6 minuter senare.

2. Om du säger att du letat information ex via google ska du misstros
Google är en konst. Letar man efter fel termer kan man hitta 0 relevanta träffar men med bättre söktermer hittar man allt på nolltid. Det är svårt att avgöra om någon har googlat och inte hittat något eller bara är lat.

3. Ge för allt i världen inga raka svar
Du har fått väldigt raka svar, både i inlägg 2 och 8 samt senare i tråden. Du verkade inte riktigt förstå svaret i inlägg 2 (vilket borde ha blivit tydligt om du googlat lite själv) och du ignorerade helt det mer utförliga svaret i inlägg 8.

4. Om person inte förstår, ge fortfarande ingen länk utan förklara ännu mer hur dum personen är som inte letar informationen på google för man hittar ju själv.
5. Frågar personen vidare angående ett svar som ges, gå tillbaka till punkt och 3 för detta är banne mig inget forum någon ska ställa frågor i och tro de kommer undan med det.
Men helt seriöst, om du tar ett djupt andetag och läser de första tio inläggen i denna tråd - kan du då med gott samvete säga att du inte har fått svar på din ursprungliga fråga? Jag vill hävda att du fick ett fullgott svar redan i inlägg 2.

Den upplevelsen har jag haft idag.
Den upplevelse jag har haft idag är att jag återigen häpnas av vad vissa förväntar sig att andra ska göra åt dem.

Japp, det där är det bästa Accor ->British Airways 2:1 medan Iberia -> Accor 1:1
Du menar "Accor -> Iberia" va?

Toppen