Senaste nytt

Kan jag konvertera Qatar Qmiles till British Airways Avios?

Tack du tillförde mycket där. Åter.. Hade det inte varit enklare att bara ge informationen istället för detta? Jag tänker att nu kommer förr eller senare någon annan läsa detta.

Ok, så du vill att någon annan ska leka Google åt dig? Varför är din tid värd så mycket mer än alla andras att vi ska servera dig länkar istället för att du ska behöva göra jobbet själv?

Det är inte svårt. Gå till Google Skriv in ”Qatar convert qmiles” (utan citattecken i sökningen. ) och läs typ första resultatet. Gör sedan om proceduren med ”accor le club convert Points”.

Vi är nu på sidan två i detta ämne och fortfarande varken information om var jag kan hitta informationen eller någon länk. Det är utan tvivel det mest ogästvänliga forum jag varit med om. Tyvärr, då detta skulle kunna vara super för alla.

Uppenbarligen har du googlat. Varför inte då klistra in den länk du hittade som täckte mitt ämne. Jag hittade inte det vilket jag tydligt skrev innan. Tydligen är det viktigare att sätta folk på plats.

Vi är nu på sidan två i detta ämne och fortfarande varken information om var jag kan hitta informationen eller någon länk. Det är utan tvivel det mest ogästvänliga forum jag varit med om. Tyvärr, då detta skulle kunna vara super för alla.
Nej, vi är ganska långt från sida två men det är en sidoparentes.

Det är din egen ovilja att ta in de svar du fått som sätter stopp för att lösa detta just nu. Att posta länkar till något som är trivialt att hitta är ganska meningslöst eftersom dessa bara riskerar att vara inaktuella när nästa person behöver informationen. Att däremot tala om hur man hittar informationen är något som kommer fungera även när URLer ändras i framtiden.

Eftersom du inte verkar intresserad av svaret utan är mer ute efter att tjafsa så tror jag inte du kan få så mycket mer hjälp här. Du har redan fått all information som behövs för att ta fram ett konkret svar.

Mobilt är det sidan två även om det inte har med saken att göra.

Varför gav du dig för in i diskussionen om det inte var för att sätta på plats? Hittills har du inte gett något konstruktivt förslag förutom att googla vilket jag gjort och inte hittat.

Senator gav information och jag undrade vart jag kunde hitta den. Vad har du tillfört med det genom att enbart vara dryg? Avspeglar dåligt på dig och forumet som helhet. Tyvärr som sagt.

Länk 1 säger

"To convert your Qmiles to Le Club AccorHotels points, please login to your membership account, click on "Redeem MyQmiles/Qcredits" from the top menu and select "Redeem with Partners" from the left menu. Please ensure you have sufficientQmiles in your account before making your request."

Jag är ute efter att konvertera Qmiles till BA. Vart hittar jag det där menar du? Jag vill alltså inte redeem mina poäng.

Toppen