För att jag inte alls förstod din motfråga till @Senator. Hans svar var mer än tydligt om du frågar mig och alla detaljer dyker direkt upp på google.Varför gav du dig för in i diskussionen om det inte var för att sätta på plats?
Well, google är en bra gissning. Andra bra gissningar är hos Qatar och Accor.Senator gav information och jag undrade vart jag kunde hitta den.
där du då svaradeQmiles --> Accor Le Club --> BAEC verkar gå.
vilket jag inte alls får ihop. Din motfråga är helt obegriplig om man läst Senators inlägg.Vadå Qmiles ---> Acc____?
Det du kallar dryg i detta fall är att jag har förklarat hur du hittar informationen. Det är inte ens svårt i det här fallet och jag tycker det är rimligt att den som frågar om något själv gör en viss ansträngning.ad har du tillfört med det genom att enbart vara dryg?
Kan du klistra in länken?
Och om du läser Senator's inlägg så säger han att det går om du går via Accor Le Club. Om du läser själv på Qatar's hemsidor kommer du inse att det inte går att konvertera direkt till Avios, men det kanske blir för svårt när det inte finns en länk till en sida som säger att det inte går?Jag är ute efter att konvertera Qmiles till British Airways.
Redeem betyder ”lösa in”. Du löser in dina Qmiles, och får Le Club points. Sen gör du samma sak hos BA med dina Le Club.Länk 1 säger
"To convert your Qmiles to Le Club AccorHotels points, please login to your membership account, click on "Redeem MyQmiles/Qcredits" from the top menu and select "Redeem with Partners" from the left menu. Please ensure you have sufficientQmiles in your account before making your request."
Jag är ute efter att konvertera Qmiles till BA. Vart hittar jag det där menar du? Jag vill alltså inte redeem mina poäng.
Vad falls?Jag ger mig. Detta forum vill inte ge svar på frågor helt enkelt. Som sagt det mest ogästvänliga forumet. Man är mer intresserad av att trycka ner folk än att hjälpa. Äter gav detta forum en bitter eftersmak och jag har fortfarande inte informationen jag initialt frågade om. Tack.
Jag vill inte lösa in, jag vill konvertera poängen.
Jag vill inte lösa in, jag vill konvertera poängen.
Jag förstår vad du vill, och att du vill ha en länk som visar hur man gör. Därför tänkte jag hjälpa dig.Jag vill inte lösa in, jag vill konvertera poängen.
Du fick svar direkt att det inte går direkt, men att det går via tredje part.Det jag initialt var ut efter var om jag kunde göra om Qmiles till Avios, dvs inte boka en resa utan bara flytta poängen då jag tycker BA är ett bättre program.
Senator förklarade då kostnader för att föra över poäng och jag ville hitta detta och frågade därför om länken dit.
Var det då så himla svårt att klistra in länken till den informationen så jag kunde fortsätta läsa själv?