Cristoffer Cedergren
Medlem
Tänk på också att det sen tar 2-3 veckor att byta till nytt elbolag. Fortum var väldigt sega med att ge sig mot min nya (Tibber såklart).
Är i samma sits. Har hört av mig till Fortum ett par ggr och fått olika svar varje gång.. Men ”strul med nya system” är återkommande tema. Sist ska jag iaf ha skrivits upp på en lista som ansvarig person skulle ta hand om efter semestern. Hursom uselt hanterat.Tecknade mig för Fortum i våras på den kampanj som var då, det tog sin tid med bytet, men första elfakturan betalades till Fortum per sista juni. Dock inga poäng till EB ännu, funderar på om det är Fortum eller SAS man vänder sig till.
Testa skicka ett mail, funkade för mig.Finns det någon som har fått Eurobonus poäng från Fortum de senaste månaderna?
Jag har bytt till dem i slutet av maj, men fortfarande inga EB-poäng alls, varken de 10000 poäng för bytet eller de 250 poäng per månad...
Jag var i kontakt med dem en gång typ för en månad sedan, men ingenting har hänt sedan dess.
Till kundservice?Testa skicka ett mail, funkade för mig.
Kommer inte ihåg om jag maila elr ringde in i slutet av juni då jag inte hade fått några poäng på 3månader. Killen sa iallafall ”tekniska problem” sen kom poängen 1-2veckor efter.Till kundservice?