Senaste nytt

Kampanj: Få 13000 poäng med Fortum El

Tecknade mig för Fortum i våras på den kampanj som var då, det tog sin tid med bytet, men första elfakturan betalades till Fortum per sista juni. Dock inga poäng till EB ännu, funderar på om det är Fortum eller SAS man vänder sig till?
 

Benz

Medlem
Tecknade mig för Fortum i våras på den kampanj som var då, det tog sin tid med bytet, men första elfakturan betalades till Fortum per sista juni. Dock inga poäng till EB ännu, funderar på om det är Fortum eller SAS man vänder sig till.
Är i samma sits. Har hört av mig till Fortum ett par ggr och fått olika svar varje gång.. Men ”strul med nya system” är återkommande tema. Sist ska jag iaf ha skrivits upp på en lista som ansvarig person skulle ta hand om efter semestern. Hursom uselt hanterat.

Tycker även att de lämnar en del att önska när det kommer till app och övrig service, om jag jämför med tex Vattenfall. Jag kommer högst troligt att säga upp avtalet när poängen kommit in.
 

B79

Medlem
Finns det någon som har fått Eurobonus poäng från Fortum de senaste månaderna?
Jag har bytt till dem i slutet av maj, men fortfarande inga EB-poäng alls, varken de 10000 poäng för bytet eller de 250 poäng per månad...

Jag var i kontakt med dem en gång typ för en månad sedan, men ingenting har hänt sedan dess.
 

Flyer722

Medlem
Finns det någon som har fått Eurobonus poäng från Fortum de senaste månaderna?
Jag har bytt till dem i slutet av maj, men fortfarande inga EB-poäng alls, varken de 10000 poäng för bytet eller de 250 poäng per månad...

Jag var i kontakt med dem en gång typ för en månad sedan, men ingenting har hänt sedan dess.
Testa skicka ett mail, funkade för mig.
 
  • Gilla
Reactions: B79
Skumt mina poäng har inte komma trots ytterligare samtal nu. Ingen återkoppling heller om vad som eventuellt strular. Hört att olika mejl hos Amex och SAS har kunnat strula till saker för allt ska stämma. Så vet inte om det är så nu också.
 
Toppen