I ”Vanliga fall” så kan man se i sin app hur mycket som är på ingång; jag ser nu att mina bekanta har skaffat kort, vilket den påvisar genom summan som kommer inkommande månadsskifte. Det står under ”tillgänglig kredit” i detta fall . Vet inte om det gäller även de 30k.Hur snabbt efter man är över de 30k brukar 30k poäng trilla in? Varit över några dagar
Om man inte gick via värvningslänk så va det 30K spend.Har missat det, ursäkta semi-off tonic, men vad var spend-kravet för 30.000 poäng på premiumkortet?
Men genom värvningslänk 15k inom 3 mån?Om man inte gick via värvningslänk så va det 30K spend.
Ja. Kolla bilderna jag laddade upp i början av denna tråd, där har du villkorenMen genom värvningslänk 15k inom 3 mån?
Min funkar finfint. Om du bjudit in någon som blivit godkänd så borde du kunna se poängtransaktionen i appen, under fliken "Förmåner"kanske står här redan men fungerar era invite länkar? Jag får bara att detta "Tyvärr är du inte berättigad .." - fungerar inte på något kort. Jag har inte inviterat någon, tror jag. (vet inte var man enkelt kan se det)
tack. tänkte att det kanske går tillbaka lågt i tiden, i appen ser man väl bara sen nuvarande period? Försökte se det på webben men hittade inget.Min funkar finfint. Om du bjudit in någon som blivit godkänd så borde du kunna se poängtransaktionen i appen, under fliken "Förmåner"