bvs
Medlem
Fick just ett mail om de 25% extra poängen som där gäller fram till 8 november för Platinum-inbjudan. Olika datum för olika kort?
Ingen bonus för Centurion iaf, fortf 200k för att bjuda in till Platinum
Fick just ett mail om de 25% extra poängen som där gäller fram till 8 november för Platinum-inbjudan. Olika datum för olika kort?
Ja 6k för varje är deras standard som alltid finns. Är eventuellt 25% extra även på de nu. Bekräftat 7500k poäng nu vid kampanj. O vanlig spend på 10k.Finns fortfarande 6000 poäng till den som skaffar Amex classic genom värvning? Alltså att både värvade och mottagare får detta. Utan de 25000 kr man ska handla för innan nyår för 18000 poäng.
Man kan bara ha 2 amex produkter, och verkar finnas någon regel på 3 månader också om man byter kortAnsökte precis om ett premium (som jag tidigare aldrig haft) Har Elite och tidigare ansökte om Classic under tidigare kampanj. Fick avslag nu när jag ansökte om premium - fler som fått det?
Visa bifogad bild 114777
Jag har elite, platinum och classicMan kan bara ha 2 amex produkter, och verkar finnas någon regel på 3 månader också om man byter kort
Ansökte precis om ett premium (som jag tidigare aldrig haft) Har Elite och tidigare ansökte om Classic under tidigare kampanj. Fick avslag nu när jag ansökte om premium - fler som fått det?
Visa bifogad bild 114777
Man kan bara ha 2 amex produkter, och verkar finnas någon regel på 3 månader också om man byter kort
Jag har elite, platinum och classic