Herregud.... Att personalen orkar tjafsa...Layzedad skrev:Då var det dags igen, på SK166 Göteborg - Arlanda på söndagskvällen berättade pursern att efter 15.59 serverades inga polarrullar dom var reserverade till försäljning i Go. Man kunde inte heller köpa någon...Hon visade dessutom en instruktionstext på iPaden att efter 15.59 skall endas Fresh Bite delas ut.Blir väl att författa ett klagomail igenKlicka för att utvidga...
Tragiskt men sant!jumbooze skrev:Medans på min senaste OSL-CPH så bjöd crew på en rulle för jag var ju diamond och förtjänade förutom gratis mikkeler, ett leende och klapp på axeln... börjar förstå att man har det bättre längre bakKlicka för att utvidga...
Det här är tyvärr ett återkommande tema, inte bara rörande polarrullar... Det har faktiskt fortfarande inte kommit ut någon information till crew rörande detta, trots att jag vet att flera här i tråden har fått svar från Customer Care att polarrullen självklart ska delas ut till de passagerare i Plus som önskar en. Det vi dock har fått höra är att Fresh Bites är såååååååå populäraLayzedad skrev:Då var det dags igen, på SK166 Göteborg - Arlanda på söndagskvällen berättade pursern att efter 15.59 serverades inga polarrullar dom var reserverade till försäljning i Go. Man kunde inte heller köpa någon...Hon visade dessutom en instruktionstext på iPaden att efter 15.59 skall endas Fresh Bite delas ut.Blir väl att författa ett klagomail igenKlicka för att utvidga...
Nu tror jag dock att de flesta brukar bjuda på rullarna ändå, men det är tyvärr fortfarande den senaste instruktion vi har fått.Worldtraveller skrev:Herregud.... Att personalen orkar tjafsa...Klicka för att utvidga...
Det är min erfarenhet också, tycker att det är trist att ni hamnar i kläm mellan vad man säljer till kunderna och instruktionerna ni får från management.JohanG skrev:Nu tror jag dock att de flesta brukar bjuda på rullarna ändå, men det är tyvärr fortfarande den senaste instruktion vi har fått.Klicka för att utvidga...
Fick du köpa?Agö skrev:Så var det dags igen. Några godbitar från SK1497 (ARN-BLL):"Man får inte välja""De ska säljas i Go""Det är våra instruktioner""Det får du ta med SAS"Produkten SAS Plus är helt urvattnad.Klicka för att utvidga...
Nej, "de räcker endast till Go".flum skrev:Fick du köpa?Klicka för att utvidga...
Helt otroligt.... //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji13.pngAgö skrev:Nej, "de räcker endast till Go".Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Helt otroligt....Klicka för att utvidga...
Ja, man blir ju en aning ställd. Men det saknas liksom anledning att tjafsa mer ombord. Får ta det med supporten istället. Det var ett litet robotartat beteende på flygvärdinnan ifråga. Jag tror inte att hon greppade det bisarra i hela konversationen - för henne var det självklart att så här ska det vara.FF#1 skrev:Helt otroligt....Klicka för att utvidga...
Jag tycker att det är jäkla synd alltså. Den här produkten hade kunnat vara bra men man gör det så ofantligt svårt för sig själva. Reste idag på A-klass från Luleå till Billund. Sista resterna av gamla prisvärda A-klass innan detta blir Plus Saver även inom Norden och flexibiliteten försvinner. Trist!Erik Bernskiöld skrev:Jag har slutat att boka Plus inrikes även när det skiljer lite i pengar för tja, produkten levererar ju noll extra. Knappt flexibilitet längre. Plus att man ju bara blir besviken. Det blir jag i alla fall inte i Go...Klicka för att utvidga...
Kundtjänst gav mig 3000 poäng som kompensation senast men dom var mycket tydliga med att det var good will. Med andra ord inget egentligt fel från SASAgö skrev:Ja, man blir ju en aning ställd. Men det saknas liksom anledning att tjafsa mer ombord. Får ta det med supporten istället. Det var ett litet robotartat beteende på flygvärdinnan ifråga. Jag tror inte att hon greppade det bisarra i hela konversationen - för henne var det självklart att så här ska det vara.Klicka för att utvidga...
Fråga gärna vad som hände med valfriheten.FF#1 skrev:kommer att ta upp detta på nästa pendlarmöte, "synd" bara att jag inte själv har råkat ut för det ännu.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Fråga gärna vad som hände med valfriheten.Klicka för att utvidga...