Herregud.... Att personalen orkar tjafsa...Då var det dags igen, på SK166 Göteborg - Arlanda på söndagskvällen berättade pursern att efter 15.59 serverades inga polarrullar dom var reserverade till försäljning i Go. Man kunde inte heller köpa någon...
Hon visade dessutom en instruktionstext på iPaden att efter 15.59 skall endas Fresh Bite delas ut.
Blir väl att författa ett klagomail igen
Tragiskt men sant!Medans på min senaste OSL-CPH så bjöd crew på en rulle för jag var ju diamond och förtjänade förutom gratis mikkeler, ett leende och klapp på axeln... börjar förstå att man har det bättre längre bak
Det här är tyvärr ett återkommande tema, inte bara rörande polarrullar... Det har faktiskt fortfarande inte kommit ut någon information till crew rörande detta, trots att jag vet att flera här i tråden har fått svar från Customer Care att polarrullen självklart ska delas ut till de passagerare i Plus som önskar en. Det vi dock har fått höra är att Fresh Bites är såååååååå populäraDå var det dags igen, på SK166 Göteborg - Arlanda på söndagskvällen berättade pursern att efter 15.59 serverades inga polarrullar dom var reserverade till försäljning i Go. Man kunde inte heller köpa någon...
Hon visade dessutom en instruktionstext på iPaden att efter 15.59 skall endas Fresh Bite delas ut.
Blir väl att författa ett klagomail igen
Nu tror jag dock att de flesta brukar bjuda på rullarna ändå, men det är tyvärr fortfarande den senaste instruktion vi har fått.Herregud.... Att personalen orkar tjafsa...
Det är min erfarenhet också, tycker att det är trist att ni hamnar i kläm mellan vad man säljer till kunderna och instruktionerna ni får från management.Nu tror jag dock att de flesta brukar bjuda på rullarna ändå, men det är tyvärr fortfarande den senaste instruktion vi har fått.
Fick du köpa?Så var det dags igen. Några godbitar från SK1497 (ARN-BLL):
"Man får inte välja"
"De ska säljas i Go"
"Det är våra instruktioner"
"Det får du ta med SAS"
Produkten SAS Plus är helt urvattnad.