KeXx
Medlem
Stämmer bra det... Dom kom iväg runt 21-tiden efter lite om och men.Felet måste dock ha löst sig för just i skrivandes stund är SK901 i närheten av Shetlandsöarna
Bra att den inte blev inställd för resenärernas skull!
Stämmer bra det... Dom kom iväg runt 21-tiden efter lite om och men.Felet måste dock ha löst sig för just i skrivandes stund är SK901 i närheten av Shetlandsöarna
925 är sen ut från Kastrup och beflygs med 340, så det kan nog varit strul med någon av 330Någon skrev på Björnpilot's Instagram att han sitter fast i IAD (till CPH antar jag) så SK926 verkar vara försenad...
Nej, det är ordinarie plan som strular. Arbetshästen KBM denna gången925 är sen ut från Kastrup och beflygs med 340, så det kan nog varit strul med någon av 330rna idag
OK. Då är de tillbaka meed 340 till IAD nu, men det är klart LN-RKT ska väl snart bege sig mot Arlanda inför LAX på måndag antar jag?Nej, det är ordinarie plan som strular. Arbetshästen KBM denna gången
Japp, det var jag som skrev om Washington. Gårdagens flight inställd efter problem med cargoluckan... Ombokad till dagens flight som just nu är två timmar försenad... Kul!Någon skrev på Björnpilot's Instagram att han sitter fast i IAD (till CPH antar jag) så SK926 verkar vara försenad...
Verkar bli en A340 med ny kabin hem istället. (IAD-CPH idag).Det stämmer va?