NotRyan
Medlem
Tack... Enligt denna skall också RKP ha fått sin Plus-kabin. Har den det ännu? I så fall skall den väl vara nog så bra i alla klasserKanske denna infon hjälper?Visa bifogad bild 50617
Tack... Enligt denna skall också RKP ha fått sin Plus-kabin. Har den det ännu? I så fall skall den väl vara nog så bra i alla klasserKanske denna infon hjälper?Visa bifogad bild 50617
Ingen aning gällande RKP, jag hittade bara detta papper in min inkorg här hemma...Tack... Enligt denna skall också RKP ha fått sin Plus-kabin. Har den det ännu? I så fall skall den väl vara nog så bra i alla klasser![]()
Premiär för Boston på tisdag jue, så marginalen blir inte större än innan.LN-RKO ser ut att vara på väg hem från Malta nu, så då blir det väl lite mer marginal i systemet igen.
Boston flygs väl av PrivateAir 737?Premiär för Boston på tisdag jue, så marginalen blir inte större än innan.
Som tur är har 963/964 två dagar ledigt i början/mitten av veckan så eventuella förseningar hinner tas igen till min 963 på torsdagSK 946 ca 2,5 timmar sen in idag, vilket bli en försening på 1,45 för SK 963
@Cristoffer Cedergren sover du? Slarva inte med bevakningen.
901/902 går väl upp till stor maskin igen...Boston flygs väl av PrivateAir 737?
Rätt förutom att SK926 imorn 27/3 inte är inställd, ännu iaf. Men det har skett en equipment change från 330 till 340, LAN-kärran (LN-RKP) och frågan är om den har lagats (stått här på IAD sen i torsdags) och kommer iväg i tid imorn. Nervöst.Så igår (25MAR) var SK907/910 inställda, idag (26MAR) var SK943/944 och SK925/926 inställda och i morgon (27MAR) ser SK925/926 ut att vara inställda. Är det en eller två maskiner som står på marken utöver eventuell maskin på service?