Golfkillen
Medlem
Verkar vara förseningar "överallt" från Köpenhamn idag.
Nu flyget hem från Tokyo försenat också. Denna gång står det i appen att det är förväntat 1415, istället för 1230 imorgon. Kan man ta detta som att man inte behöver vara på flygplatsen förrän i alla fall 11? Jag skulle gärna vilja ta bussen som går 0910 istället för 0810 nämligen.Min rekommendation är nog att alltid presentera sig själv på flygplaten enligt ursprungligt schema om inte flygbolaget uttryckligen sagt att man kan vänta.
Det finns alltid risk att check in stänger enligt ordinarie avgångstid. (ca en timme före planerad avgångstid)Nu flyget hem från Tokyo försenat också. Denna gång står det i appen att det är förväntat 1415, istället för 1230 imorgon. Kan man ta detta som att man inte behöver vara på flygplatsen förrän i alla fall 11? Jag skulle gärna vilja ta bussen som går 0910 istället för 0810 nämligen.
Bussen från Hilton tar väl max 2 timmar, antagligen bara 1,5 timmar. Så tar jag 0910 så hinner jag till 1130 om in-checkningen stänger då.Det finns alltid risk att check in stänger enligt ordinarie avgångstid. (ca en timme före planerad avgångstid)
Fick ett sms där det står att avgången skall vara i tid.Nu flyget hem från Tokyo försenat också. Denna gång står det i appen att det är förväntat 1415, istället för 1230 imorgon. Kan man ta detta som att man inte behöver vara på flygplatsen förrän i alla fall 11? Jag skulle gärna vilja ta bussen som går 0910 istället för 0810 nämligen.
Fick också det.
Så på vägen ut visade appen on time och flyget var två timmar försenat, och nu visar appen delayed men planet går i tid. Härligt konsekvent i alla fall!
Så SAS kan inte visa sin egna information korrekt utan jag skall använda tredjepartsinformation?Who uses the app?!All you need is flightradar.
OY-KBM - Aircraft info and flight history - Flightradar24
Så alt ser pent og i rute ut.
Så SAS kan inte visa sin egna information korrekt utan jag skall använda tredjepartsinformation?