Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Javisst.. det var inte speciellt farligt. Annat än att det var surt att CC stoppade utdelningen av alkohol efter 3(!) timmar pga av all konsumtion :)
Tur att vi hade bunkrat. Vi som satt precis på bandet kanske tyckte de var lite väl ibland med tanke på några incidenter. Men det var som sagt inte värre än ett charterflyg till mallis! :) :)

Inte för att vara sån men jag har aldrig upplevt det jag upplevde i måndags på något flyg till Mallis eller annan destination . Ingen jag såg var otrevlig eller odräglig men crew var inte helt supernöjd. De tyckte nog att det var rätt skönt när vi landade :).

Inte för att vara sån men jag har aldrig upplevt det jag upplevde i måndags på något flyg till Mallis eller annan destination . Ingen jag såg var otrevlig eller odräglig men crew var inte helt supernöjd. De tyckte nog att det var rätt skönt när vi landade :).

Det verkade de tycka - Jag följer en av Crewmedlemmarna på instagram och hela truppen av personalen samlades på eftermiddagen för att dricka öl. Kanske hade de fått lite feeling från oss? :p

Det verkade de tycka - Jag följer en av Crewmedlemmarna på instagram och hela truppen av personalen samlades på eftermiddagen för att dricka öl. Kanske hade de fått lite feeling från oss? :p

De kanske bara var sura för att de inte fick vara med . Vem följer du?

Ingen jag såg var otrevlig eller odräglig men crew var inte helt supernöjd. De tyckte nog att det var rätt skönt när vi landade :).
Det låter som en helt vanlig SAS-flygning i mina ögon. Säger du att personalen hela tiden hängde i bakre gallyet så skulle jag säga att det är exakt så som en SAS-flygning är.

En vanlig SAS flight säger ni??
upload_2018-3-14_11-12-0.png

En vanlig SAS flight säger ni??
Visa bifogad bild 74122
Vadå, brukar inte folk suga på dina tår och slicka på dina bröstvårtor när du flyger SAS (kolla filmen från Instagram, där sugs det på tår).

Förjävligt beteende rakt igenom. Var det någon på BC som sa till, eller är det så att man sitter och förfäras över fötter på väggen / sätet här på forumet men i skarpt läge så knyter man handen i fickan?

Vadå, brukar inte folk suga på dina tår och slicka på dina bröstvårtor när du flyger SAS (kolla filmen från Instagram, där sugs det på tår).

Förjävligt beteende rakt igenom. Var det någon på BC som sa till, eller är det så att man sitter och förfäras över fötter på väggen / sätet här på forumet men i skarpt läge så knyter man handen i fickan?

Jag satt framför dessa personer... Men inser att jag missade en del. Detta var en flight där det mesta accepterades.

Någon som känner igen sig på filmen?

Hittade detta i en lokaltidning. Tyvärr ligger det nog bakom en betalvägg/inloggning.
Tosser på plats i Austin: "Upp till bevis" - Nöje - NSD.se

Kort citat från artikeln: "Festivalbussar har jag varit med om tidigare och jag minns rocktågen som rullade in på svenska perronger på 90-talet, men det här med festivalflyg över Atlanten är något nytt. Måndagen spenderade jag tillsammans med musiker, skivbolagshöjdare, managers och annat löst branschfolk på en elvatimmars flygning, extrainsatt från Arlanda till Austin."

Toppen