trekker
Medlem
Då är vi ungefär 74Oh ja, somnade redan innan boarding completed på hemresan![]()
Då är vi ungefär 74Oh ja, somnade redan innan boarding completed på hemresan![]()
Helt ok pris i så fall om ölen var bra. De flesta barer säljer ju numera craftbeer för minst 8$ för en us pint så 10$ tycker jag är rimligt. Köper man craftbeer på burk från bryggeriet direkt i riktiga burkar brukar priset vara 4 för 20. Det är ju dock lite skillnad.Den kostade ca $10 den här var i halvlitersformat gillade formatet och jättekul att kunna köpa det på flygplatsen. Kanske något man kan komma att se i Finland nu är de börjat lätta på gårdsförsäljning mm.
Fast är man ett punkband som skall bli världsberömt är det väl bara en merit att ha ballat ur på en flygning?
Haha sjukaste att alla benämner Kim Cesarion som punk. Oh herregud...
Tycker mig känna igen dessa raketforskare.Denna bild ser väl ut att vara tagen ombord: SHITKID on Instagram: “Ska köpa så många killar i Texas. #linaärsingel”
Angavs någon egentlig anledningen till konserten? Vad jag förstår hade det väl framkommit innan avresa att detta skulle ske ombord, eller?