Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Vad kostade burken? Kallas crowler och är rätt vanligt i USA på bryggerier. Man går dit och de fyller en burk direkt från något av faten och sätter på lock, säljs ofta i 1 liters burkar och priserna helt ok (typ samma som att köpa och dricka på plats).
Den kostade ca $10 den här var i halvlitersformat gillade formatet och jättekul att kunna köpa det på flygplatsen. Kanske något man kan komma att se i Finland nu är de börjat lätta på gårdsförsäljning mm.

Kan också bjuda på lite bilder! Dock sparar jag de mer... komprometterande bilderna... för mig själv.

IMG_0308.jpg
LN-RKS @ ARN

IMG_0282.jpg
Crew Photo

IMG_0285.jpg
Första omgången

IMG_0289.jpg
Riggande av ljud

IMG_0297.jpg
Man ser mycket på konserten...

IMG_0299.jpg
Någonstans bland alla pixlar finns Mr Kim

IMG_0303.jpg
Landning på AUS 35L

IMG_0307.jpg
Någonstans i Norge

Den kostade ca $10 den här var i halvlitersformat gillade formatet och jättekul att kunna köpa det på flygplatsen. Kanske något man kan komma att se i Finland nu är de börjat lätta på gårdsförsäljning mm.
Helt ok pris i så fall om ölen var bra. De flesta barer säljer ju numera craftbeer för minst 8$ för en us pint så 10$ tycker jag är rimligt. Köper man craftbeer på burk från bryggeriet direkt i riktiga burkar brukar priset vara 4 för 20. Det är ju dock lite skillnad.

Toppen