Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Jonas C

Medlem
Tack för en riktigt kul resa! Min överlägset roligaste long haul i SAS Go. Lyckades sova igenom hela hemresan vilket är en bedrift i sig, och jag misstänker att de flesta av oss var ganska trötta på hemvägen. SAS var dessutom snabba på att kreditera poängen för utresan.
 

Bryant

Medlem
Tack för en trevlig resa! Helt klart annorlunda!

Glad att jag bokade plus på hemresan, sov riktigt bra i drygt 7h.
 

Jimpa

Medlem
Ur ett nyktert perspektiv på resan (Förutom en drink) och bara observation från längre bak i kabinen så tycker jag det verkar ha blivit lite kvällstidningsjournalistik här.

Var ingen som gapa, balla ur, skrek, härja, bråka vad jag upplevde det som.
Punkbandet upplevde inte jag som värre än nån av BC-gänget så dom tycker jag är fel att peka ut.
Tror hela skaran av de festande BC-gubbarna uppskattade deras bidrag till festen.
Folk var onyktra och stod upp upp o prata och det var det enda skillnaden mot vanlig reguljär flight.
Kabinpersonalen fick servera mer alkohol och mecka sig förbi fler människor än på ordinarie flyg men annars tycker jag dom inte har nåt klaga på.

Tror ni flyger för mycket första klass :) Denna resa tyckte jag inte var värre än många charterflyg jag har varit på. Alla verkade trevliga och glada.
 

jth

Medlem
Ja det låter som om detta var en av de mer röjjigare BC-träffarna genom åren, och då var ju ändå den sista MD80-flighten ganska livad exempelvis...
Kul att det inte blev några större skandaler även om promillenivån verkar ha varit högre än vanligt (fast antagligen inte värre än någon normal charterflight..)
BC-folk brukar kunna det här med "keep it classy" men att slänga in ett punkband i mixen låter som något utöver det vanligt.
Och dessutom kronprins Håkon ombord, jag antar dock att han inte blandade sig i festen.

Hoppas SAS vågar göra om det nästa år igen :)
 

Kimmen00

Medlem
Ur ett nyktert perspektiv på resan (Förutom en drink) och bara observation från längre bak i kabinen så tycker jag det verkar ha blivit lite kvällstidningsjournalistik här.

Var ingen som gapa, balla ur, skrek, härja, bråka vad jag upplevde det som.
Punkbandet upplevde inte jag som värre än nån av BC-gänget så dom tycker jag är fel att peka ut.
Tror hela skaran av de festande BC-gubbarna uppskattade deras bidrag till festen.
Folk var onyktra och stod upp upp o prata och det var det enda skillnaden mot vanlig reguljär flight.
Kabinpersonalen fick servera mer alkohol och mecka sig förbi fler människor än på ordinarie flyg men annars tycker jag dom inte har nåt klaga på.

Tror ni flyger för mycket första klass :) Denna resa tyckte jag inte var värre än många charterflyg jag har varit på. Alla verkade trevliga och glada.

Javisst.. det var inte speciellt farligt. Annat än att det var surt att CC stoppade utdelningen av alkohol efter 3(!) timmar pga av all konsumtion :)
Tur att vi hade bunkrat. Vi som satt precis på bandet kanske tyckte de var lite väl ibland med tanke på några incidenter. Men det var som sagt inte värre än ett charterflyg till mallis! :) :)
 
Toppen