jumbooze
Medlem
Frågan är om man kan stämma dem för förargelseväckande beteende enligt Actio popularis?En vanlig SAS flight säger ni??
Visa bifogad bild 74122
Frågan är om man kan stämma dem för förargelseväckande beteende enligt Actio popularis?En vanlig SAS flight säger ni??
Visa bifogad bild 74122
Vi måste ha varit på två olika flygningar.Ur ett nyktert perspektiv på resan (Förutom en drink) och bara observation från längre bak i kabinen så tycker jag det verkar ha blivit lite kvällstidningsjournalistik här.
Var ingen som gapa, balla ur, skrek, härja, bråka vad jag upplevde det som.
Punkbandet upplevde inte jag som värre än nån av BC-gänget så dom tycker jag är fel att peka ut.
Tror hela skaran av de festande BC-gubbarna uppskattade deras bidrag till festen.
Folk var onyktra och stod upp upp o prata och det var det enda skillnaden mot vanlig reguljär flight.
Kabinpersonalen fick servera mer alkohol och mecka sig förbi fler människor än på ordinarie flyg men annars tycker jag dom inte har nåt klaga på.
Tror ni flyger för mycket första klassDenna resa tyckte jag inte var värre än många charterflyg jag har varit på. Alla verkade trevliga och glada.
Vi måste ha varit på två olika flygningar. Inte att jag störde mig över huvudtaget men kan absolut förstå barnfamiljen eller kvinnan som ville jobba innan hon landade, som fick flytta fram och bort från stöket. När Norrmännen hade samling vid rad 41 så var det i mina ögon bara trevligt chatter om än lite för hög volym, som jag inte heller störde mig på. Men återigen kan jag förstå andra passagerare som reagerade och då måste naturligtvis crew säga till.
Jag tycker killen på raden direkt bakom tjejerna hade bra tålamod, speciellt när han fick en flaska vatten hälld över sig![]()
Inlägg 589 texVar hittar man filmen? Nyfiken...