Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Ur ett nyktert perspektiv på resan (Förutom en drink) och bara observation från längre bak i kabinen så tycker jag det verkar ha blivit lite kvällstidningsjournalistik här.

Var ingen som gapa, balla ur, skrek, härja, bråka vad jag upplevde det som.
Punkbandet upplevde inte jag som värre än nån av BC-gänget så dom tycker jag är fel att peka ut.
Tror hela skaran av de festande BC-gubbarna uppskattade deras bidrag till festen.
Folk var onyktra och stod upp upp o prata och det var det enda skillnaden mot vanlig reguljär flight.
Kabinpersonalen fick servera mer alkohol och mecka sig förbi fler människor än på ordinarie flyg men annars tycker jag dom inte har nåt klaga på.

Tror ni flyger för mycket första klass :) Denna resa tyckte jag inte var värre än många charterflyg jag har varit på. Alla verkade trevliga och glada.
Vi måste ha varit på två olika flygningar. :)

Inte att jag störde mig över huvudtaget men kan absolut förstå barnfamiljen eller kvinnan som ville jobba innan hon landade, som fick flytta fram och bort från stöket. När Norrmännen hade samling vid rad 41 så var det i mina ögon bara trevligt chatter om än för hög volym. Störde mig inte på det heller (snarare tvärtom). Men återigen kan jag förstå andra passagerare som reagerade och då måste naturligtvis crew säga till.

Det var flera passagerare som påkallade besättningens uppmärksamhet och påpekade att man inte visste att det här var en "partyflygning" utan bokade i tron om att det var en helt vanlig flygning till USA och är man inte mentalt förberedd på att det ska vara "stök" ombord, så blir det ju också extra påträngande.

Vi måste ha varit på två olika flygningar. Inte att jag störde mig över huvudtaget men kan absolut förstå barnfamiljen eller kvinnan som ville jobba innan hon landade, som fick flytta fram och bort från stöket. När Norrmännen hade samling vid rad 41 så var det i mina ögon bara trevligt chatter om än lite för hög volym, som jag inte heller störde mig på. Men återigen kan jag förstå andra passagerare som reagerade och då måste naturligtvis crew säga till.

De med lilltjejen bakom oss fick ju så förtjänstfullt flytta fram till Plus större delen av flighten.
Och Punkisarnas "röj" dog ju ut när de alla mer eller mindre somnade av till vin+sömntabletter. Dock var ju toleransnivå högre denna flight helt klart :)

Jag tycker killen på raden direkt bakom tjejerna hade bra tålamod, speciellt när han fick en flaska vatten hälld över sig ;)

Antiklimax, så är det inte ens Austin som ger sista pushen till Diamond.....

Eurobonus 14 mars 2.JPG

Toppen