Jeg er på vej efter snacks og drinks. Det her bliver KLASSE UNDERHOLDNING! :D
C Christian R DYKWIA 6 Augusti 2015 #241 Jeg er på vej efter snacks og drinks. Det her bliver KLASSE UNDERHOLDNING!
henke12 Medlem 6 Augusti 2015 #242 Boarding avklarad! De ropade ut prioboarding men alla satt i lugn och ro ändå(!) Så om någon blev bortmotad känner jag inte till... Som flygande reporter såg jag givetvis till att vara först ombord! Möttes av en svensk(!!) värdinna som hälsade välkommen, dock hör(förståelse tveksam) jag danska där bak! Endast 1 rad plus (rad18 = 2 stolar!) Ingen synlig tejp ännu! Många sommarresenärer och rätt varmt ombord!
Boarding avklarad! De ropade ut prioboarding men alla satt i lugn och ro ändå(!) Så om någon blev bortmotad känner jag inte till... Som flygande reporter såg jag givetvis till att vara först ombord! Möttes av en svensk(!!) värdinna som hälsade välkommen, dock hör(förståelse tveksam) jag danska där bak! Endast 1 rad plus (rad18 = 2 stolar!) Ingen synlig tejp ännu! Många sommarresenärer och rätt varmt ombord!
Agö Medlem 6 Augusti 2015 #245 Christian Sternudd skrev: Han reser Go @Agö Klicka för att utvidga... Ah, my bad. Sådan lyx är ju endast Plusresenärer på JT förunnat.
Christian Sternudd skrev: Han reser Go @Agö Klicka för att utvidga... Ah, my bad. Sådan lyx är ju endast Plusresenärer på JT förunnat.
henke12 Medlem 6 Augusti 2015 #246 1 pax i plus! 2 rader bakom mig så kan få svårt att se hur serveringen sköts där
henke12 Medlem 6 Augusti 2015 #247 Flygplansläge fr.o.m. Nu! Ni får nu nöja er med FR24 (sas083) närmaste timmen! /er flygande reporter henke12
Flygplansläge fr.o.m. Nu! Ni får nu nöja er med FR24 (sas083) närmaste timmen! /er flygande reporter henke12
011430121 Medlem 6 Augusti 2015 #248 Inför nästa rapport, känner jag mig som ett barn som väntar på tomten.