Senaste nytt

Inget mer kaffe i Go? (en fråga som inte härstammar från "äkta" sas utan endast på en liten linje)

Men jag kan bjuda på något ändå trots att jag varit ledig betyder det inte att konstiga saker inte händer.
Detta noterades på en flight VBY-ARN i somras. Det såg alltså ut så här från start till landning.
Pax hade, som på nästan varje flight nu, fått med sig en för stor väska för stow-away utrymmet. Då ska CC ta väskan till bakre bagageutrymmet och lägga in där. Men denna CC hade av någon anledning inte bemödat sig utan lät helt sonika bagaget stå halvvägs ut i gången löst under hela flighten.
Känns som ett rätt bryskt brott mot ett par säkerhetsföreskrifter...
Oh JetTime <3

Attachments

• 11815646_10204661583610144_465592907_n.jpg
    11815646_10204661583610144_465592907_n.jpg
    71,6 KB · Visningar: 296
Men jag kan bjuda på något ändå trots att jag varit ledig betyder det inte att konstiga saker inte händer.
Detta noterades på en flight VBY-ARN i somras. Det såg alltså ut så här från start till landning.
Pax hade, som på nästan varje flight nu, fått med sig en för stor väska för stow-away utrymmet. Då ska CC ta väskan till bakre bagageutrymmet och lägga in där. Men denna CC hade av någon anledning inte bemödat sig utan lät helt sonika bagaget stå halvvägs ut i gången löst under hela flighten.
Känns som ett rätt bryskt brott mot ett par säkerhetsföreskrifter...
Oh JetTime <3

OMFG!

Den där bilden borde du nog skicka till transportstyrelsen. Det där kan orsaka rejäla skador ifall det blir lite turbulens. Så där får det inte gå till.

Toppen