flum
Medlem
koncentrerad?Full service i plus, kaffe i go. Barnen bjöds på var sitt glas äppeljuice, helt ok med andra ord.
koncentrerad?Full service i plus, kaffe i go. Barnen bjöds på var sitt glas äppeljuice, helt ok med andra ord.
Jag, Juicen eller kaffet? Kan meddela att kaffet serverades från två kannor. En med mycket starkt sen lite hett vatten från en annan... Juicen var drickfärdig, samt jag var okoncentrerad pga lap infant....koncentrerad?![]()
Och för nytillkomna tittare hänvisas till:koncentrerad?![]()
Den hade jag missat, underbart.Och för nytillkomna tittare hänvisas till:
SAS - Det här gjorde Ni inte så bra! | Sida 145 | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor
ahh, sorry. Hade för mig att juiceincidenten var i den här tråden.Den hade jag missat, underbart.
Fantastiskt rolig tråd, väntar med spänning på nästa rapport.
Har två resor med Jet Time-opererade SK-flygningar i juni. Över Östersjön till Riga.
Återkommer med rapport om även utrikes når upp till inrikes när det gäller inkonsekvent (eller kanske skandalöst konsekvent dålig) service och hoplappade flygplan.
Hemfärd med OY-JZU, riktigt fräsch kabin med moderna stolar med hyfsat benutrymme. Kaffebryggaren var trasig vilket gör att denna post verkligen passar i tråden. Plus dock för att het dryck ersattes med juice och att Mikkeller fanns ombord!
SK1765 för mig, kanske den yngre resenären på flighten innan hade skrämt upp kabinpersonalen så till den milda grad att de ursäktade sig både en och två gånger för kaffebryggaren. Och därefter nästan såg nervösa ut medan de genomsökte vagnen efter Mikkeller vilken de till slut hittade!
För övrigt väldigt trevlig besättning som inte bör beskyllas för en trasig kaffebryggare. Även om det kändes lite frustrerande och "typiskt" med tanke på historiken...