Bokar alltid den lägsta kategorin jag kan tänka mig att bo i och ser uppgradering som en trevlig överraskning. Hellre det är att bli besviken.Bra tips. Uppgraderades utan fördröjning till VIP. Om man utgår ifrån att Radisson inte ändrar sig, utan accepterar ett stort antal nya VIP (kan man anta) - hur ska man tänka när man bokat med tanke på förmånen uppgradering? Hur tänker ni? Alltid boka billigaste (standardrum) och hoppas på det bästa? Brukar annars välja superiorrum, men det kanske är dumt nu med VIP?
Jag bokar det billigaste rummet när jag vill ha en gratis uppgradering på hotell i centrum och flygplatser. Varför? eftersom det inte finns någon garanti för att jag får bättre uppgraderingar eller högre prioritet för uppgraderingar om jag betalar för ett rum i högre kategori eller ett högre pris.Bra tips. Uppgraderades utan fördröjning till VIP. Om man utgår ifrån att Radisson inte ändrar sig, utan accepterar ett stort antal nya VIP (kan man anta) - hur ska man tänka när man bokat med tanke på förmånen uppgradering? Hur tänker ni? Alltid boka billigaste (standardrum) och hoppas på det bästa? Brukar annars välja superiorrum, men det kanske är dumt nu med VIP?
Nu har mitt välkomstmail från Radisson kommit så nu har jag fått mitt medlemsnummer. Gick bra att aktivera kontot och jag är nu vip-medlem till 2026Nej, lyckades logga in efter att ha skapat kontot. Mejlet om aktivering kom en kvart senare.
Hjälpte dock en vän och hen fick samma problem som dig, vi lyckas inte komma förbi aktiveringen alls, oavsett om vi går genom länken i mejlet eller hemsidan.
Samma för mig.Någon som vet hur man får den att funka på ett nytt konto?
får bara upp att "This code is invalid." när jag klickar på längen i sas mailet.
Någon som vet hur man får den att funka på ett nytt konto?
får bara upp att "This code is invalid." när jag klickar på längen i sas mailet.
Killgissar att kampanjen är över.Samma för mig.
Killgissar att kampanjen är över.