Senaste nytt

Inbjudan till VIP på Radisson för EBG och EBD

Spännande att se hur Radisson hanterar detta.

Funderar på att boka om till RHG-hotell under vår vistelse i Bangkok, någon med erfarenhet från Radisson Suites Bangkok Sukhumvit och/eller Park Plaza Bangkok Soi 18? Ligger prismässigt ungefär lika under våra datum.

• Gilla
Reactions: Gus

Funderar på att boka om till RHG-hotell under vår vistelse i Bangkok, någon med erfarenhet från Radisson Suites Bangkok Sukhumvit och/eller Park Plaza Bangkok Soi 18? Ligger prismässigt ungefär lika under våra datum.
Kan ju lika gärna vara en planerad grej från Radisson då det lär vara poäng och statusjägare som nappar och de lär sno kunder från andra program.

Lite OT för tråden - men @jerixon bodde på Park Plaza Soi 18 förra året. Kanske kan dela med sig av sina åsikter?

Jag nappade. Gick utan problem. Letade hotell på tre ställen jag ska resa till framöver. Inget hotell på 2. Efter jag läste recensioner på tredje, Lissabon, skulle jag inte välja det hotellet även om jag fick Presidential Suite gratis. Visst skulle en Radisson på Arlanda eller i Stockholm kunna vara intressant. Men chansen på en bra uppgradering lär vara begränsad med tanke på hur många har troligen fått VIP nu och kommer att vilja utnyttja sin nya status framöver.

OT men snabbt
Park Plaza hotell Soi 18 med pool. Oftas ingen uppgradering när jag använde detta i jobbet. Ligger ett par hundra meter in ifrån Sukhumvit stråket. Bra hotell men jag använder istället Novotel på Soi 20 som har lounge om det är där jag skall bo nära Asoke.

Toppen