Senaste nytt

Inbjudan till VIP på Radisson för EBG och EBD

Spännande att se hur Radisson hanterar detta.

Funderar på att boka om till RHG-hotell under vår vistelse i Bangkok, någon med erfarenhet från Radisson Suites Bangkok Sukhumvit och/eller Park Plaza Bangkok Soi 18? Ligger prismässigt ungefär lika under våra datum.
Har bott på Park Plaza 2 ggr. Tycker nog det ligger någonstans mellan 3-4 på betygsskalan. Absolut inte lyx. Men ligger bra, och definitivt bra värde sett till pris.
Gjorde en liten video efter mitt besök.

Ska till Gdansk och tänkte bo på Radisson. Hur vet man om hotellet har en lounge? Hos Hilton ser man alltid det men verkar svårt att se det på Radisson.

• Gilla
Reactions: Gus
Bott här på poäng ett par gånger med.
Tömde mitt Radisson konto här förra året.
Helt OK hotell med bra läge och trevlig pool/bar på taket.
Litet gym med helt OK saker i.

Programmet har nu mer i princip 0 positiva saker att erbjuda som Rewards kund i form av points osv så jag har helt slutat på på kedjan trots att jag haft VIP status eller liknande i över 10 år.

Har bott på Park Plaza 2 ggr. Tycker nog det ligger någonstans mellan 3-4 på betygsskalan. Absolut inte lyx. Men ligger bra, och definitivt bra värde sett till pris.
Gjorde en liten video efter mitt besök.

Har fått mail med länk men inte tagit tag i. Nu funkar inte länken -- "Access Denied". Så verkar som att jag väntade för länge och att det är stängt?

Jag har tack vare att bli VIP gjort några bokningar i Sverige på Radisson, försöker boka Radisson Blu i Hamburg men får inte upp förmånerna som VIP, för frukost vill de 230 SEK
Min VIP status utgår 08/25 vad har jag missat, övriga bokningar har bara varit i Sverige.

Toppen