Senaste nytt

Inbjudan till VIP på Radisson för EBG och EBD

Jag har tack vare att bli VIP gjort några bokningar i Sverige på Radisson, försöker boka Radisson Blu i Hamburg men får inte upp förmånerna som VIP, för frukost vill de 230 SEK
Min VIP status utgår 08/25 vad har jag missat, övriga bokningar har bara varit i Sverige.
Boka utan frukost och dra iväg ett mejl/prata med front desk vid ankomst. Tror inte jag heller såg några förmåner när jag bokade senast.

Min VIP status utgår 08/25 vad har jag missat, övriga bokningar har bara varit i Sverige.
Utgår ifrån att du med det menar att du har kollat upp den på hemsidan nu?

Min status droppade från VIP till Premium när jag hade 7 månader kvar enligt hemsidan veckan före. Däremot uppderade hemsidan direkt när den gjorde det. Så har du kollat idag bör det stämma, men kollade du får ett par dagar sedan så är det värt att logga ut och logga in igen och se om den fortfarande säger VIP...

Boka utan frukost och dra iväg ett mejl/prata med front desk vid ankomst. Tror inte jag heller såg några förmåner när jag bokade senast.
Utgår ifrån att du med det menar att du har kollat upp den på hemsidan nu?

Min status droppade från VIP till Premium när jag hade 7 månader kvar enligt hemsidan veckan före. Däremot uppderade hemsidan direkt när den gjorde det. Så har du kollat idag bör det stämma, men kollade du får ett par dagar sedan så är det värt att logga ut och logga in igen och se om den fortfarande säger VIP...
Jag bokade en natt i Sverige natten före jag söker i Hamburg och där fick jag VIP det gjordes i appen, det står att jag har VIP till 08/25 i appen
Jag provar hemsidan, tack för svaren

På hemsidan ser man fördelarna som VIP och att frukost ingår och bokningen blev som VIP medlem
Tack @mha321 och @filitrav vad skulle man göra utan kunniga BC medlemmar

Last edited:
Jag hade inloggningssstrul i appen i helgen. När det var åtgärdat ser jag också rates med och utan frukost i appen. Innan bara ”VIP” rates. Får ett allmänt intryck av att det var en ändring som inte gick helt rätt för rates jag ser har konstig spridning sedan ändringen med. Löser sig säkert om några dagar.

Nån som har någon lägesbild över hur lång tid det tar normalt att få in nätter/poäng på kontot efter avslutad vistelse?

Är det någon som vet om det är EB*123456789 som gäller när man vill ha sina radisson poäng överförd till eurobonus eller endast 123456789?

Toppen