Double Trouble
Medlem
Det räknas som en dygnshyra ändå.
Tack för svaret!
Det räknas som en dygnshyra ändå.
Jag har med framgång fyllt i formuläret som länkas från SAS sida om Hertz och Eurobonus. Därefter har jag fått ett mail med "du har visst fått dina 500p", vilket jag svarat på och angett hur många poäng jag ska ha och varför (CDP och PC). Några dagar senare har poängen trillat in på Eurobonus.Kan nån dela med sig den mailadress som är bäst att använda för att reklamera saknade poäng. Har helt oväntat bara fått in 500...
Har denna gått ut för bokning nu? Ser infon i första inlägget men verkar som folk bokar med framgång efter 16 APR.
Jag tror det varierar lite från land till land men det har funkat för mig för hyror i Nederländerna och USA. Måste dock ske någon dag i förväg om jag minns rätt.Kan man avboka en AVIS-bokning som man gör via EuroBonus utan kostnad? Jag bokade via AVIS för de var billigare inför septemberresan till Färöarna, kan jag få 5k poäng för en hyra med Hertz kan några slantar till vara en bra investering![]()
Jag tror det varierar lite från land till land men det har funkat för mig för hyror i Nederländerna och USA. Måste dock ske någon dag i förväg om jag minns rätt.
Normalt sett ja, jag har gjort det flera gånger utan problem. Senast av samma anledningKan man avboka en AVIS-bokning som man gör via EuroBonus utan kostnad?