Senaste nytt

Hyr från Hertz tjäna 5.000 poäng och chans att vinna 25.000

Layzedad

Medlem
Kan nån dela med sig den mailadress som är bäst att använda för att reklamera saknade poäng. Har helt oväntat bara fått in 500...
 
Kan nån dela med sig den mailadress som är bäst att använda för att reklamera saknade poäng. Har helt oväntat bara fått in 500...
Jag har med framgång fyllt i formuläret som länkas från SAS sida om Hertz och Eurobonus. Därefter har jag fått ett mail med "du har visst fått dina 500p", vilket jag svarat på och angett hur många poäng jag ska ha och varför (CDP och PC). Några dagar senare har poängen trillat in på Eurobonus.
 

anbrand

Medlem
Har denna gått ut för bokning nu? Ser infon i första inlägget men verkar som folk bokar med framgång efter 16 APR.
 

johan_fbg

Medlem
Har denna gått ut för bokning nu? Ser infon i första inlägget men verkar som folk bokar med framgång efter 16 APR.

Erbjudandet ska gå att boka från till 30JUN för bokningar fram till 30SEPT. Kampanjen som gick att boka från till 16APR gav "bara" 3000 EB-poäng.
 

chazzie

Medlem
Kan man avboka en AVIS-bokning som man gör via EuroBonus utan kostnad? Jag bokade via AVIS för de var billigare inför septemberresan till Färöarna, kan jag få 5k poäng för en hyra med Hertz kan några slantar till vara en bra investering :)
 

airac

Medlem
Kan man avboka en AVIS-bokning som man gör via EuroBonus utan kostnad? Jag bokade via AVIS för de var billigare inför septemberresan till Färöarna, kan jag få 5k poäng för en hyra med Hertz kan några slantar till vara en bra investering :)
Jag tror det varierar lite från land till land men det har funkat för mig för hyror i Nederländerna och USA. Måste dock ske någon dag i förväg om jag minns rätt.
 

chazzie

Medlem
Jag tror det varierar lite från land till land men det har funkat för mig för hyror i Nederländerna och USA. Måste dock ske någon dag i förväg om jag minns rätt.

Skulle kolla pris nu och får detta på Hertz....

NIX220-24-ERR-435820-37 - Vi har för tillfället tekniska problem med dessa erbjudanden, försök igen senare. [NIX220]
 

Samosaguas

Medlem
Ibland blir man bara så trött på biluthyrarna för att de inte kan sköta detta med poäng lite smidigare. Bokade och hyrde 2 dygn med 5000-poäng kampanjen. Fick in 500 poäng på kontot och skrev därmed och klagade. Fick nu detta mejl tillbaka:

Dear Samosaguas:

Thank you for contacting us. I appreciate the opportunity to review your concerns.

We are in receipt of your request for SAS Frequent Traveler bonus credit. However, we are unable to process credit to your account with rental XXX, because the rental did not meet the terms and conditions for the PC number indicated on the rental. The promotion requires a 3 day minimum rental.

The rental XXXX has been processed for regular mileage credit. Please allow 6-8 weeks for the rental to show as posted to your account.

We appreciate your business and look forward to serving your future car rental needs.

Yours sincerely,

Brenda

Antar att det bara är att försöka ligga på igen och skicka med "terms and conditions".
 
Toppen