Senaste nytt

Hyr från Hertz tjäna 5.000 poäng och chans att vinna 25.000

Meazza

Medlem
Jag mailade Hertz i Sverige om tre hyror som bara gett 500 poäng per styck. Fick svar efter 11 dagar om att de skulle kontakta SAS och komplettera med "jubileums poäng".

Idag kom det tre separata mail på svenska från Dublin med det tidigare rapporterade "Enligt våra uppgifter så har poäng för denna bilhyra redan blivit intjänade 000500 i Scandinavian Airlines (SAS) medlemsprogram".

Så nu får jag ligga på dem igen. Hade inte kampanjen varit så bra (om jag nu får in mina poäng…) så hade jag aldrig hyrt från Hertz. Samma strul varje gång.
 

airac

Medlem
Fick inte heller rätt poäng efter hyra i Denver, CO tidigare i månaden. Samma problem som nämnt tidigare i tråden att rätt PC inte kom med på fakturan efter avslutat hyra. Mejl har gått iväg till frequent travellers service... Nu hoppas jag att de fixar detta.
 
Skulle behöva bil i morgon eller på söndag för att göra lite ärenden och vill såklart passa på att få 5000 poäng från Hertz. Det står att man måste hyra minst 1 dag. Innebär det att jag måste ha bilen i 24h för att få poängen eller kan jag hämta den på morgonen och lämna den på kvällen?
 

Meazza

Medlem
Skulle behöva bil i morgon eller på söndag för att göra lite ärenden och vill såklart passa på att få 5000 poäng från Hertz. Det står att man måste hyra minst 1 dag. Innebär det att jag måste ha bilen i 24h för att få poängen eller kan jag hämta den på morgonen och lämna den på kvällen?
Det räknas som en dygnshyra ändå.
 
Toppen